Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä peli, oon tykännyt. Vituttaa vaan niin vietävästi kun vanha accountti lakkas toimimasta ja piti ruveta pelaamaan toisella. Oon lukenus netistä, todella monilla on pleikkarilla sama vika. Kaikilla kuitenkin toisella accountilla toimii. Vittu. 25 levelille ehdin päästä, eikä mulla oo ees kavereita tai mitään tällä toisella accountilla.
Jos kykenet niin suosittelen vaihtoehtoa C. Koska uudet karttapaketit tulee ilmeisesti vasta 2013 ja mä odotan niitä ihan helvetisti. Toi mukana tuleva zombiemeininki on ihan jees, mutta melko aseköyhä ja sen takia tuntuu niin puutteelliselta. Nuketown zombeilu on kylläkin yllättävän viihdyttävä, mutta saas nähä mitä ne 4 karttapakettia pitää loppuenlopuksi sisällään. Toi TranZit nimittäin toimii imo helvetin hyvin! Ja jos niissä jokaisessa paketissa toi moodi on niin sitten on pelattavaa enemmän ku uskois!Täsä nyt kovasti mietin vaihtoehtoja
A. Jätän pelin ostamatta ja menen kaverille kun siltä tuntuu
B. Ostan pelin 60 eurolla, korvaan loppuunkuluneen tuolin 300 eurolla sekä maksan suuria sähkölaskuja seuraavan parin kuukauden ajan ja kesällä taas kavereiden kanssa telkkari ja pleikkari pihalle ja eikun zombeja ja olutta
C. Ootan joulua ja laitan tyttöystävän ostamaan ja jatkan muuten linjalla B
Vaikeita päätöksiä, tuo robottisonta ei kyllä kiinnostaisi yhtään, mutta ne zombiet!
TranZit on kyllä ihan porun mukava! Vasta jollekkin 20lvl päästy..Jos kykenet niin suosittelen vaihtoehtoa C. Koska uudet karttapaketit tulee ilmeisesti vasta 2013 ja mä odotan niitä ihan helvetisti. Toi mukana tuleva zombiemeininki on ihan jees, mutta melko aseköyhä ja sen takia tuntuu niin puutteelliselta. Nuketown zombeilu on kylläkin yllättävän viihdyttävä, mutta saas nähä mitä ne 4 karttapakettia pitää loppuenlopuksi sisällään. Toi TranZit nimittäin toimii imo helvetin hyvin! Ja jos niissä jokaisessa paketissa toi moodi on niin sitten on pelattavaa enemmän ku uskois!

Ei oo mitään robotti sontaa multiplayerissä.
TranZit on kyllä ihan porun mukava! Vasta jollekkin 20lvl päästy..![]()
Eikö siellä ole se "attack robots" yms killstriikkejä?
TranZ on joku mappi?