Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tai jos haluaa käyttää "ihmisten" nimiä, sittenhän voi kaivaa nimipäiväkalenteria taikka miettiä kuuluisia historian henkilöitä läpi. Myös ulkomaiset nimet toimii, vaikka Börje, Jørgen, Sven, Birgitta, Søren, Adolf... :D

Annat nimeksi Börje, niin kissa esittelee juoksuaikana sinulle poikakaverinsa Svenin, vaikka onkin uroskissa.

Zelda.

Jaahas, ja kello käy taas. Onneksi kohti loppuviikkoa mennään. Huomenna penkkipäivä. :)

Annat nimeksi Börje, niin kissa esittelee juoksuaikana sinulle poikakaverinsa Svenin, vaikka onkin uroskissa.

Kaikki söpöt homoeläimet on kivoja. :haart:

Koskas Daisarisukisuki tulee ottamaan paksujen kanssa kaljaa? Örgh

Kysymys kuuluu milloin te paksukaiset laahaatte perseenne tänne ja otatte omat kaljat mukaan. :) En taia khyl kaljaan koskea... Shotteja ajattelin kyhätä viikonloppuna pikkujouluja etkoillessa. :rolleyes:

Tuu ite ottaan Daisun kans kaljaa? Sole mikhän.

Paksu jaksa mihkään kärräytyä. Tollanen nuori ja solakka vosuke jaksaa kirmata paikasta toiseen kaljan perässä. Toisin kuin tälläset wanhat ja loppuunpalaneet duunarit. Örgh

Ei jumalauta mä revin kohta jonkun pään irti! Turhauttaa ja ahdistaa. :(

Anna mennä, anna mennä! Et uskalla, et uskalla! :D

248363.webp

Ainakin voi tuntea tekevänsä oikeasti jotain hyödylistä. Toisin kuin kaiken maailman toimistomonnit.

Olen joskus miettinyt kuinka huonona ihmisenä minua pidät? Minähän asun pk-seudulla, olen korkeakoulutettu, en juo alkoholia, olen käynyt armeijan, enkä ole hirveästi duunarihommia tehnyt (ellei 4 kuukautta varastossa ja 6 vuotta vartiointihommissa lasketa).

Back
Ylös Bottom