Aina näi iltojen myöhäsinä hetkinä tälläne fiilis...
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä aiheesta ihan vaa tällee ohimennen kiinnostuksestani kyselen nyt mitä mieltä on pakkislaiset siintä kun nuoret muijat suorastaan lapset on aikuiste jätkie kans ? Ittellä pariki frendiä jotka saman ikäsiä kun mä ja niiden jätkät on kolmenkympin hujakoilla. Tulee kyllä itte ihmeteltyä että mitä vittua niiden muijien, sekä myös jätkienkin päässä liikkuu ? Ei vaan jaksa uskoa että kukaan kolmekymppinen alkaa teinin kanssa mitään "kunnon" suhdetta rakentamaan.Vielä vähän aikaa sitten 18v oli liian nuori Pandalle, mutta näköjään vaikeina aikoina on joustettava siinäkin.
Oho, haluan samoja lääkkeitä! Mun lääkkeistä tulee vaan vatsa kipeäksi.

Mulla meni laskut sekasin ku mittasin puruja. Ny on douppii shittii kupissa.Keitinpä paskaa motivaatiokahvia.
Mulla meni laskut sekasin ku mittasin puruja. Ny on douppii shittii kupissa.
Tästä aiheesta ihan vaa tällee ohimennen kiinnostuksestani kyselen nyt mitä mieltä on pakkislaiset siintä kun nuoret muijat suorastaan lapset on aikuiste jätkie kans ? Ittellä pariki frendiä jotka saman ikäsiä kun mä ja niiden jätkät on kolmenkympin hujakoilla. Tulee kyllä itte ihmeteltyä että mitä vittua niiden muijien, sekä myös jätkienkin päässä liikkuu ? Ei vaan jaksa uskoa että kukaan kolmekymppinen alkaa teinin kanssa mitään "kunnon" suhdetta rakentamaan.