Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

http://www.mtv3.fi/makuja/uutiset.s...-uskomattoman-halvalla---katso-hinnat?1654641

Höh... Olisinpa Tampereella. Olisin ollu jo naudan paisti -jonossa :D

E. Pernodhan käy jonottaa mun puolesta sitä mulle. ;D hohoho
Saat tekemistä saikulles.

Olipas hyvä vinkki, kiitosta:) Harmi vain kun tää selkävammanen on kaiken lisäksi julkisen liikenteen varassa niin ei pysty mahdottomia hamstraamaan, mutta pakkohan se on käydä kokeilemassa josko tuolta kerkeis paistia :D

Emmäkää. Enkä jonota ruokaa, ku töis :D

Kotona mulla on henkilökohtainen pöytiintarjoílu.

Maksalaatikkoo? :D

Olipas hyvä vinkki, kiitosta:) Harmi vain kun tää selkävammanen on kaiken lisäksi julkisen liikenteen varassa niin ei pysty mahdottomia hamstraamaan, mutta pakkohan se on käydä kokeilemassa josko tuolta kerkeis paistia :D

1/talous tais olla. No ole hyvä, saatana.

Miks vitussa menin lupautumaan modaamaan koulun lehden nettisivuja? :jahas: Menee tälläseenkin säätämiseen kallista aikaa. No ehkä on sen kurssin arvoista...

Hölöömö!! :D

Edit. Oli muuten jäätävän hyvä selkä&hauistreeni!! :haart:

Tulipä käytyä eilen ekaa kertaa 2.5kk tauon jälkeen salilla,ja voin sanoa että hyvä että jaksaa kävellä edes :D Jalat on meinaan pikkusen kipeät :p

Arvasin :D No mut Sjoella on toi kampanja kans. Lähet lounastauolla tönii mummot kumoo ja hakee paistit ittelles :D

En mä osaisi tommoselle paistille mitää tehä niin jätän sen suosiolla ammattitaosempiin käsiin.

Muista ottaa pois siitä foliosta ennen mikroa ;)

Älä milloinkaan puhu minusta ja mikrosta samassa lauseessa. Mä en kyseisellä härpäkkeellä sapuskojani pilaa.

Autolla ajaminen sitten on aina yhtä jännittävää jalkapäivänä :D Tein tänään vielä prässiennätyksen, joten salin jälkeen kun autooni hyppäsin niin kyllähän se vasen jalka sheikkasi aika huolella kun kytkintä yritti varovasti nostaa.

Olipahan päivä duunissa, onneksi nyt on taas maanantai lusittu. Latsit ovat aivan törkeän jumissa eilisestä, tänään onneksi tiedossa vain aerobista.

Hahah, hyvin huomas, että tuommosen kuukauden voimanhankkimispikkutoistopenkkauksen jälkeen ei paljo yli 5 toiston sarjoja jaksanu tehä :D No jospa se tästä... Nii ja tein semmosen pudotussarjan, että lopulta jäin pelkän tangon alle :D

Hahah, hyvin huomas, että tuommosen kuukauden voimanhankkimispikkutoistopenkkauksen jälkeen ei paljo yli 5 toiston sarjoja jaksanu tehä :D No jospa se tästä... Nii ja tein semmosen pudotussarjan, että lopulta jäin pelkän tangon alle :D

Kannattaa nyt tarkkailla tota salikomedia-ketjua, jos sinne ilmestyy juttua kaverista, joka jäi pelkän tangon alle. ;)

Kannattaa nyt tarkkailla tota salikomedia-ketjua, jos sinne ilmestyy juttua kaverista, joka jäi pelkän tangon alle. ;)

Perkele, jos jompikumpi mun kavereista sen sinne laittaa niin, en kyllä varmista enää niiden penkkejä!!

E: tosin, toinen kaveri jäi myös penkkitangon alle ja toinen kaveri teki ilman painoja vipareita, ku sillä oli kanssa pitkä pudotussarja vipareissa :D

Back
Ylös Bottom