Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja sit mä vielä unohdin kotiin avaimen että pääsen töihin ja unohdin mun bodyruokanikin :(

Toi on jo riittävän hyvä syy kääntyä kotiin ja painua takasin peiton alle loppupäiväks :D

Toi on jo riittävän hyvä syy kääntyä kotiin ja painua takasin peiton alle loppupäiväks :D

Niinhän se olis ollut mutta täällä mä istun vittuuntuneena :D eniten ottaa päähän toi bodyruoan kotiin jääminen mutta kai mä subista ruokani haen :)

Niinhän se olis ollut mutta täällä mä istun vittuuntuneena :D eniten ottaa päähän toi bodyruoan kotiin jääminen mutta kai mä subista ruokani haen :)

Clubi tuplalihalla + soutwestillä :kuola:

Jaahas, vapaapäivä. Mitäköhän sitä taas keksisi että saisi ajan kulumaan? Huomennakin koulu alkaa vasta illalla viideltä ja päättyy seiskalta. Kyllä tämä ammattikorkeakoulussa "opiskelu" on huomattavasti helpompaa kuin lukiossa.

Maanantait on aika usein nykyään vapaapäiviä, mikä on toki mukava juttu. Ensi viikko tulee olemaan kohtalaisen perseestä, koskapa haluaisin tehdä opekeikkaa, mutta olen myös aika hyvin iltaisin kiinni salin respassa. Tehdäkö tuplapäivää vaiko eikö? Tulee varmaan tehtyä, sen verran kolho sitä on kallostaan - ja rahanahne.

Huomenta.

Tuli vähän nukuttua, prkl päivä menee pilalle näin. Kohta salille. :P
Toimii myös toisin päin. Eipä juurikaan tullut nukutuksi, päivä menee tosiaankin pilalle.

Lisäks alaselkä huutaa hoosiannaa, taitaa paree jättää sali välistä ja keskittyä fyssarin neuvomaan satujumppaan.. :face:

-e

Rohkea pelin avaus Biroolta mutta mutta :D

Back
Ylös Bottom