Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vastaan itse itselleni: Kyllä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Illan vika kuljetus?

Eiköhän jalat ny ala kasvaa, tai jossei muuten ni perse ainaki.

Edit. Örgh. Sin män. Nähtävästi tuli mättöpäivä. Jos tähän vielä jädee..

Mites perjantai mennyt pakkislaisilla ? :)

Itse olen viettänyt päivän aamusta alkaen ystävien seurassa, tuli piipahdettua Jyväskylässä shoppailemassa ja syömässä - sen jälkeen jatkettiin iltaa luonani :) Nyt olen yksinäni, vähän suklaata, drinksua ja datailua, ihanaa ! Sammun kohta (sanan varsinaisessa merkityksessä...:D) Petiini ja aamulla kohti Tamperetta tai Jyväskylää - en ole vielä päättänyt kumpaan suuntaan :rolleyes:

Läskiä himottaa.. Onneksi muistin herkut kaupasta :)

Huhhuh, ekat BJJ-treenit takana. Polvet on kun tomaatit ja huuli vähän aukesi, mutta voi helvetti että on hauska laji. Ei ole juurikaan painitaustaa, niin tekniikan on kaikki aikalailla uusia. Parasta oli sparraus kun ei ole tekniikoita, niin välillä ei voinut kuin voimalla vääntää :D

Jonkun verran tuo enkku kyllä täällä parantunut, kun ohjaaja luuli hetken juttelun perusteella jenkiksi. Oli aika yllättynyt kun kerroin, että olen Suomesta "miksi ihmeessä sinä tänne tulit?"

Hyvä ilta. Vähän hyvää olutta, pari tuntia Gran Turismon peluuta ja kuppi teetä hyvässä seurassa. Sit viel aamulla treenit uudella salilla. Mun viikonloppu on pelastettu :D

Back
Ylös Bottom