Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mie ja sie, Karjalan murre tarttuu!

No joo, oon huomannu, että imutan vaikutteita joka puolelta ja tulee vaikka minkä näköistä sanastoa raiskattua. :D

Murteet on kivoja. Älä turhaan peittele sitä, jos se tulee luonnostaan.

Niin on! Kunhan niistä ymmärtää jotain. :D

Olisi ollut kiva nukkua vielä vaikka tunti pidempään, mutta tälläiset kortit oli jaettu tällä kertaa... :jahas:

Moi. Herätessä päässä soi Petteri Punakuono -laulu.

Nanananananananananana bätmääään!!!!

Katsellaan netistä jääkö ukko Vegasissa raudan alle vai onko siitä mihinkään. :D

Jaha.. taitaa olla tuttuja ;)

Tästäki tulee todella hyvä torstai! Työt on vähän päin peetä, mutta en voi hirveesti asioihin vaikuttaa. Mutta eikös se oo pääasia että yrittää jotaki niille tehdä?

Hyvää huomenta, pakkiksssss!

Jos tänään alotettais aamu laadukkaalla...

[video=youtube_share;LX1jHBujX14]http://youtu.be/LX1jHBujX14[/video]

Huh, luulin jo etten toivu risteilystä ikinä. Tänään on jo sen verran hyvä olo, että kai sitä voisi käydä jonkun kevyen jumpan tekemässä.

No joo, oon huomannu, että imutan vaikutteita joka puolelta ja tulee vaikka minkä näköistä sanastoa raiskattua. :D
Mulle taas tarttuu jotenkin kaiken maailman sananväännökset sen mukaan kenen kanssa juttelen tai missäpäin Suomea olen menossa.

Esim. Yhdellä tuttavalla on tapana sano että "myö mennään", niin itsekin huomaan sanovani "myö" jos ollaan yhdessä jonnekin suuntaamassa ja puhun meistä. Muuten en IKINÄ käytä tuollaista sananmuotoa. Viime talvena multa kysyttiin että olenko pohjoisesta pois, kun tuli kuulemma siltä suunnaltakin tuttua sananpartta. Tämä varmastikin johtui siitä että silloinen mieheni oli Lapin poikia. Itsehän olen alunperin ihan tuolta eteläisestä Suomen kolkasta.

Tämä on jopa jokseenkin ärsyttävää :D

Joka aamu lähtee käyntiin näillä:

Yleensä motivaatiovideot on jotenkin "sitä samaa toistamista"... mutta tuossa yhdessä lauseessa on sitä jotain: "It's of course important to have fun in life. But while you are partying, someone out there is working hard, someone is getting smarted and someone is winning."

Eikä vain kehonrakennuksessa vaan kaikissa elämän osa-alueissa.

Back
Ylös Bottom