Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oot sä mulkku jätkä.

Mut ei se mitään, koska must tulee PT. Jo kaks kaveria koulusta on kyselly vinkkejä ja neuvoja treenin alottamisen kanssa ^^

E: Ja sinä myös Raine....
Mahtimulkku, jos saan korjata. Multa kans kysellään vinkkejä, mutta tähän mennessä kaikki niistä on menny hukkaan ku ''kuntokuuria'' jaksetaan se 10-14pv, ei tullukkaa oossom geinssejä niin lopetetaan homma.

Kuka vittu siel jaksaa heilua viikosta toiseen. Ajanhukkaa moinen. Senkin ajan voisi hyvin sijoittaa syömiseen ja etenkin juomiseen.

Mahtimulkku, jos saan korjata. Multa kans kysellään vinkkejä, mutta tähän mennessä kaikki niistä on menny hukkaan ku ''kuntokuuria'' jaksetaan se 10-14pv, ei tullukkaa oossom geinssejä niin lopetetaan homma.

Joo tollasten kanssa menee hermot, on aikasemmin pari kertaa tapahtunut tollaset. Mutta jos nyt nämä kaverit sais ees vähän kauemmin treenailtua. Tietty muakin vituttaa, kun en ole vieläkään iso ja seksikäs vaikka jo vähän pidemmän aikaa oon siel salilla roikkunut.

Mä kuolen kohta

Sokkokokki_97354_1_576_324.jpg

No mitäpä kuule lottoot että herättääkö se voimakkaita tunteita, jos joka jumalan torstai oot täällä elvistelemässä viikonlopullas :D

Haha :D No sillähä mä sitä teen, ku tiän mite paljo se varsinki muutamia täällä kismittää :rolleyes:

Nyt kone kiinni ja unta palloon :) Nati Nati

Suihkusta tulleena nappasin uutta Rexonaa kainaloihin ja hetken päästä huomasin kun alkoi kissan kusi haisemaan että mikäs täällä lemuaa, sitten mä sen tajusin että minä itte se lemuan. Eipä tarvitse tuotakaan enää ostaa, pitää tyytyä Lacosteen tuotteisiin.

Mää itken. Harri tippui tanssi peppu pieneksi -ohjelmasta. Onko maailmassa enää oikeutta? Miksi pieni ihminen jää aina jalkoihin? Pitäisikö mun hankkia parempaa tarkoitusta elämään?

Vituttaa. Vai vituttaako? Siinäpä vasta pulma, entä jos sataa?

Paskanokare, ripulimylly, kakkakikare. Tai jotain. Hulluus marssi sisään, kysy tietä Törnävään, taisin neuvoa väärään suuntaan.. Tämä tietää harmeja!!

Vituttaa. Vai vituttaako? Siinäpä vasta pulma, entä jos sataa?

Paskanokare, ripulimylly, kakkakikare. Tai jotain. Hulluus marssi sisään, kysy tietä Törnävään, taisin neuvoa väärään suuntaan.. Tämä tietää harmeja!!

Herranjestas, mene nyt nukkumaan hyvä mies !

Eipähän oo mullakaan huomisen jälkeen tälle viikkoo enää töitä. Ehkä. Ei tiiä. Voi alkaa vkoloppu huomenna, voip olla alakamattaki.

Back
Ylös Bottom