Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oo avannut tuota ketjua hetkeen. odotan vielä noin kolme päivää, etten varmasti lue edes vahingossa tarinoita revenneistä välilihoista. Kipujutut oli muutenkin raskasta luettavaa.

Jos jotain hyvää pitää hakea tästä mun elämäntilanteesta, niin eipähän ainakaan tarvii miettiä tuollaisia ikäviä kipuja tai toimenpiteitä omalle kohdalle... Ihan tarpeeksi tulee varmaankin taisteltua muiden vaivojen kanssa. :rolleyes:

Mutta nyt on sitten pakkailut aloitettu! :) Varmaan vielä joutuu käymään tuota tavaraa läpi, pakko hankkiutua kylmästi eroon kaikesta vähänkään tarpeettomasta ja tunkea vain tarpeellinen muuttoautoon lopuksi. Taidan siinä vaiheessa kyllä kaivaa kameran esiin... :D

Nyt koko viikonlopun kateissa ollut lompakko löytyi vihdoin. Ikinä ei ole lompakostani löytyny kymppiä enempää, tullu pidettyä kaikki kortilla. Tällä kertaa kun se katosi, löytyi sieltä tietenkin satanen. Vähän jo kerkesi alkaa vituttamaan, mutta onneksi tuli löydettyä. Kellarista löyty, mitähän sielläkin on tultu tehtyä... ?

Nyt koko viikonlopun kateissa ollut lompakko löytyi vihdoin. Ikinä ei ole lompakostani löytyny kymppiä enempää, tullu pidettyä kaikki kortilla. Tällä kertaa kun se katosi, löytyi sieltä tietenkin satanen. Vähän jo kerkesi alkaa vituttamaan, mutta onneksi tuli löydettyä. Kellarista löyty, mitähän sielläkin on tultu tehtyä... ?

Oot tehny hassutuksia.

Eli tämä info oliki sitte juuri sitä ittiään? Arvasin. :jahas:
Sää mitään arvannu :D Vieläki uskoisit ellen olis oikassu.

- - - Updated - - -

Repesin aika huolella äsken, kun Simpsoeissa Ralph säikähti ja sanoi "I wanna go back in mommy!"

Ehdottomasti mun suosikkihahmo.
1341175180980.webp

Jos jotain hyvää pitää hakea tästä mun elämäntilanteesta, niin eipähän ainakaan tarvii miettiä tuollaisia ikäviä kipuja tai toimenpiteitä omalle kohdalle... Ihan tarpeeksi tulee varmaankin taisteltua muiden vaivojen kanssa. :rolleyes:

Mutta nyt on sitten pakkailut aloitettu! :) Varmaan vielä joutuu käymään tuota tavaraa läpi, pakko hankkiutua kylmästi eroon kaikesta vähänkään tarpeettomasta ja tunkea vain tarpeellinen muuttoautoon lopuksi. Taidan siinä vaiheessa kyllä kaivaa kameran esiin... :D

Harmillisesti kaikkia valintoja ei tässä elämässä saa itse tehdä :( Onneksi sulla on kuitenkin paljon hyviä asioita tulossa!

Kävin justiin tänään treenin päälle muuttoapuna kaverille kun pistivät miehensä kanssa lusikat jakoon.

No ääh, en viittihe lähtä 30km päästä hakemmaan sitä jumalatonta legosäkkiä sen takia. Viihytän itteäni niillä vaikka sitten isänpäivänä, ko käväsen vissiitillä.

btw, mie oon kuullu vähän juttuja että jo muksuja teheny emäntä ois jopa parempi siinä mielessä ko meikäläiset, jotka ei oo vielä pyöräyttäny niitä palleroita. Että elä sie huoli! Luotamma tähän, koska tämäkin fakta on tullu miesten suusta.

Joo no ei tuu niitä lapsia hankittua varmaan kymmeneen vuoteen, jos tulee ollenkaan. Sen verran traumaattista luettavaa, että mun suojeluvaisto herää sitä naista kohtaan sitten. Ja miten parempi? Onko vaan löysempi vai tuntuuko vain erilaiselta, kun on muokattu... Jos se hyvä löytyy niin sellaisena pitää pysyäkin, mur! Oon kyllä todennu tässä ajansaatossa, että naiset on jotenkin tuhoontuomittuja ja joudutte kestämään kaiken mahdollisen. Yleensä huonompi asema yhteiskunnassa, pahoinpitelyt, raiskaukset, menkat, raskaus (ensin paisutaan valtaviksi, sitten kivut, sitten vielä kaikki nuo ikävät asiat, joista ei puhuta ja sitten vielä se rääkyvä mytty imee rinnatkin pilalle) ja sitten vielä aletaan vanheta ja otetaan paineet siitä + vaihdevuodet jossain välissä....

Sää mitään arvannu :D Vieläki uskoisit ellen olis oikassu.

Mittää en myönnä. :rolleyes: Eipä tuo kuitenkaan koske meikäläistä, ni hällä väliä.. :D

- - - Updated - - -

Joo no ei tuu niitä lapsia hankittua varmaan kymmeneen vuoteen, jos tulee ollenkaan. Sen verran traumaattista luettavaa, että mun suojeluvaisto herää sitä naista kohtaan sitten. Ja miten parempi? Onko vaan löysempi vai tuntuuko vain erilaiselta, kun on muokattu... Jos se hyvä löytyy niin sellaisena pitää pysyäkin, mur! Oon kyllä todennu tässä ajansaatossa, että naiset on jotenkin tuhoontuomittuja ja joudutte kestämään kaiken mahdollisen. Yleensä huonompi asema yhteiskunnassa, pahoinpitelyt, raiskaukset, menkat, raskaus (ensin paisutaan valtaviksi, sitten kivut, sitten vielä kaikki nuo ikävät asiat, joista ei puhuta ja sitten vielä se rääkyvä mytty imee rinnatkin pilalle) ja sitten vielä aletaan vanheta ja otetaan paineet siitä + vaihdevuodet jossain välissä....

Kiitos. Mie ootan noita innolla. Just ku pääsin manaamasta tämän (naisen) elämän vaikeuden.. :jahas:

Mittää en myönnä. :rolleyes: Eipä tuo kuitenkaan koske meikäläistä, ni hällä väliä.. :D

- - - Updated - - -

Kiitos. Mie ootan noita innolla. Just ku pääsin manaamasta tämän (naisten) elämän vaikeuden.. :jahas:

Ollos hyvä. Mä taas oisin halunnu elää siinä uskossa, että siellä synnytyssalissa hommat menee niinkuin elokuvissa. Eli vähän ähkimistä ja sitten vauva syliin ja kaikki hyvin. Kupla kuitenkin puhkes ikävästi.

En haluis ajatella vielä asiaa, mutta valmiiks masentaa kun miettii että minkälainen kankkunen tulee tälläisen kolmen päivän ankaran törpöttelyn jälkeen.

En haluis ajatella vielä asiaa, mutta valmiiks masentaa kun miettii että minkälainen

Mä jo luulin että yksinäistä joulua mietit. Eipä sitä kannatakkaa miettiä, se tulee miettimättäki.

"Oon ehkä juoppo.. mutta sen verran herrasmies, etten tahdo tässä vaiheessa olla sulle vaivaksi.."

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Öitä mussut :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jees, nukkumaan. Huomenna tyly kuitti Sanzelle, muhahahah :D

No paskat, paljastan jo nyt. Mun viikonloppu alkaa jo keskiviikkona, suck on that nigga!

Oot sä mulkku jätkä.

Mut ei se mitään, koska must tulee PT. Jo kaks kaveria koulusta on kyselly vinkkejä ja neuvoja treenin alottamisen kanssa ^^

E: Ja sinä myös Raine....

Jos sitä itse painais läpi viikonlopun töitä.

Ahh.. Kylmä kalja ja mikronhaalee makkara.

Back
Ylös Bottom