Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aaahhh. Onpas mukava ääni.

Mistä sinä kaivat näitä ääripervoja videoita?

Tuolla naisella on muitakin videoita kuten esim. tämä. Hyvät jutut alkaa tossa 5:30 kohdilla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yks päivä ja sit vkl. In joor feis, fok julle naaiers. Aim a sliipin bjuuti matafaka.

(Ketä kiinnostaa nii i. Sitä mäki kelailem joka päivä)

Ei. Esimerkiksi naiset eivät vaan millään tunnu taipuvan siihen päätökseen, että olen komea. Ihan kuin eivät perkele edes yrittäisi.

Nämä on niitä asiota, jotka tuntuvat aina vaan olevan maailmassa vialla.

On tässä maailmassa varmaan jotain vialla, jos komeat ja kovakuntoiset karjut valittavat, etteivät naiset pidä heitä komeina... :rolleyes:

Ollaan päätetty olevamme myös helvetin älykkäitä, joten älä huutele vastaan siellä :)

Paitsi että sen verran tyhmä olen, että jotenkin olen taas saanut selkäni käyttökelvottomaksi. Toivottavasti siitä sentään vielä johonkin olisi...

Ehkä ne ei oo niitä oikeita naisia, jotka sitten pitää? Tason kasvaessa kasvavat myös vaatimukset!

Jossain jo mainitsinkin, että naisen pitää

1. olla minua parempi
2. kuolla minun jälkeeni

Ei ole pitkä vaatimuslista

Ollaan päätetty olevamme myös helvetin älykkäitä, joten älä huutele vastaan siellä :)

Paitsi että sen verran tyhmä olen, että jotenkin olen taas saanut selkäni käyttökelvottomaksi. Toivottavasti siitä sentään vielä johonkin olisi...

Haha jotenkin nää selkävaivat taitaa korreloida komeuden ja älykkyyden kanssa :D

Jossain jo mainitsinkin, että naisen pitää

1. olla minua parempi
2. kuolla minun jälkeeni

Ei ole pitkä vaatimuslista

Mutta tuo paremmuus voi olla kova vaatimus täytettäväksi.

Voi morjens!

Ei hitto. :lol2:

Onneksi huomenna on jo torstai, tarviinki jo viikonlopun piakkoin! :D Treeniohjelmakin kaipaisi päivitystä, sopivasti vois ottaa uutta motivaatioita huomisen treeneihin...

On tässä maailmassa varmaan jotain vialla, jos komeat ja kovakuntoiset karjut valittavat, etteivät naiset pidä heitä komeina... :rolleyes:

Sepä. Suomalaista vaatimattomuutta?

Uuh mitä puuduttavaa kuraa toi TV5:den Unborn. Oliskohan toi kohtava alkava Enne yhtään parempi Halloween leffa, ohjaaja on ainakin kova, eli Sam Raimi ja pääosassa Reeves.

Tee pääliikkeessä 10x10 niin tietää treenanneensa ;)

Volyymia oon yrittäny lisätä ja välillä oon palautumisaikoja lyhentänyt, mutta nyt haluttais tehä jotain radikaalimpaa... :rolleyes:

Volyymia oon yrittäny lisätä ja välillä oon palautumisaikoja lyhentänyt, mutta nyt haluttais tehä jotain radikaalimpaa... :rolleyes:

Eikö joku 10x10 takakyykky kuulosta radikaalilta :D No miten ois etukäteisväsytys, käänteinen treenijärjestys, giant set tai vaikka aikaa vastaan tai toistoja vastaan tehtävä treeni?

Eikö joku 10x10 takakyykky kuulosta radikaalilta :D No miten ois etukäteisväsytys, käänteinen treenijärjestys, giant set tai vaikka aikaa vastaan tai toistoja vastaan tehtävä treeni?

Joo katsotaan mitä huomenna saadaan aikaan. ;)

Back
Ylös Bottom