Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee varmaan halvemmaks ostaa niitä lehtiä niin paljon kun puodista löytyy... Kyl tuohon hintaan saa olla aika toimiva kreemi :D
Nyt on alottelupaikka ja kyyti! VITTUJES!
On muute nuo armoaisille videot ihan pelkkää voittoo!! Tänään on muute baarit auki tunnin pitempään, miettikääs sitä! :D :D
Ens yönähä ne siirtyy.
Ens yönähä ne siirtyy.

Kelloja siirretään taaksepäin klo 4 joten eiköhän ne ole valomerkit annettu jo sitä ennen ja baarit suljetaan normaalisti ennen klo 4 :ää. Saatan olla toki väärässäkin![]()
^ olet. Tai mistä minä tiedän muiden käytäntöjä, mutta meillä päin ollaan tunti pidempään auki.

Kolmelta mun mielestä siirtyy. 04-paikat saa olla timman pidempään auki.
Entä jos ei anneta edes valita? Kun joillakin onnetomilla on niin paska säkä tässä maailmassa, ettei edes voi huitasta pientä hiprakkaa. :D Mulle iskee aina välillä ihme biletys fiiliksiä, kait se on psykologista, kun tietää että enää ei siihen alkoholiin saisi oikeastaan koskea....![]()
Taidan kuulua johonkin pohjasakkaan, kun ei ole edes mahdollisuutta valita. :D

Tarvis jostain äkkiä muutamia tuhansia euroja. Vaikka 20 000e näin alkuun.
Kuka lähtee joku viikonloppu stadin yöelämää, pakkiscombolla viihteelle, olis salee nättii!
Kuka lähtee joku viikonloppu stadin yöelämää, pakkiscombolla viihteelle, olis salee nättii!
Yrität näemmä järjestää "ei vippi" -käyttäjillekkin tapaamisia. ;)