Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kebab... :kuola: Salitauko ja rasvanen ruoka on hieno yhdistelmä. :)

Tarvis jostain äkkiä muutamia tuhansia euroja. Vaikka 20 000e näin alkuun.

Tulee varmaan halvemmaks ostaa niitä lehtiä niin paljon kun puodista löytyy... Kyl tuohon hintaan saa olla aika toimiva kreemi :D

Jep, kyllä saa olla jotain kultahippusia siinä seassa ennenkun ymmärrän tuon hinnan :D

Nyt on alottelupaikka ja kyyti! VITTUJES!

On muute nuo armoaisille videot ihan pelkkää voittoo!! Tänään on muute baarit auki tunnin pitempään, miettikääs sitä! :D :D

Nyt on alottelupaikka ja kyyti! VITTUJES!

On muute nuo armoaisille videot ihan pelkkää voittoo!! Tänään on muute baarit auki tunnin pitempään, miettikääs sitä! :D :D

Mitä vittua? Eiks vast huomenna siirretä kelloja ? Joo olis tos päkki bissee mut ei kenestäkää lähtijäks :S

Kelloja siirretään taaksepäin klo 4 joten eiköhän ne ole valomerkit annettu jo sitä ennen ja baarit suljetaan normaalisti ennen klo 4 :ää. Saatan olla toki väärässäkin :rolleyes:

Kolmelta mun mielestä siirtyy. 04-paikat saa olla timman pidempään auki.

Päivää. Vittu näitä turhia posteja tulee niin saatanasti. Hmm, uuteenvuoteen asti postaamatta yhtään mitään? ;)

^ olet. Tai mistä minä tiedän muiden käytäntöjä, mutta meillä päin ollaan tunti pidempään auki.

Myönnän virheeni :)

Kolmelta mun mielestä siirtyy. 04-paikat saa olla timman pidempään auki.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012102716256179_uu.shtml
Kelloja siirretään ensi yönä tunnin verran taaksepäin, kun Suomi siirtyy talviaikaan. Kelloja käännetään yöllä kello 04.

Entä jos ei anneta edes valita? Kun joillakin onnetomilla on niin paska säkä tässä maailmassa, ettei edes voi huitasta pientä hiprakkaa. :D Mulle iskee aina välillä ihme biletys fiiliksiä, kait se on psykologista, kun tietää että enää ei siihen alkoholiin saisi oikeastaan koskea.... :rolleyes:

Taidan kuulua johonkin pohjasakkaan, kun ei ole edes mahdollisuutta valita. :D

Epäreiluahan tämä elämä on, mutta kyllä me pärjätään, periksi ei anneta! :rock:

Uottako kuunnelleet sitä eilisen vain elämää jakson Eerinin vetoa siitä Cheekin mitä tänne jää biisistä? En Eerinistä tai Cheekistä paljo perusta mutta se oli kyllä hyvä veto

Kuka lähtee joku viikonloppu stadin yöelämää, pakkiscombolla viihteelle, olis salee nättii!

Yrität näemmä järjestää "ei vippi" -käyttäjillekkin tapaamisia. ;)

No siis sillähän nyt ei oo mitää merkitystä onko vippi vai ei, miten se vaikuttaa siihen et voi lähtee viihteelle?

Yllämainitut illanvietot kun ei vaadi juuri muuta ku sopii ajankohdan ja jengin tehtäväks jää saapuu mestoil. Meinaaks et kaikki on jotai vip-only settii vaa ? :D

Back
Ylös Bottom