Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta auto lämmitykseen ja salille koko perheen kera. Aamupalassa oli passelisti suolaa 6g.

Kohta auto lämmitykseen ja salille koko perheen kera. Aamupalassa oli passelisti suolaa 6g.

Aih niin, hyvähän etelänavan tyypeillä on kun ei oo kiirettä minnekkään. :D Pitikin ottaa niin aikainen lento Helsinkiin, mutta ehtiipä ajoissa.

Aih niin, hyvähän etelänavan tyypeillä on kun ei oo kiirettä minnekkään. :D Pitikin ottaa niin aikainen lento Helsinkiin, mutta ehtiipä ajoissa.

Juot enemmän.

Ei mulla oo edes mikään hinku laivalle, itseasiassa tökkii hemmetisti. Mutta eiköhän se siitä iloksi muutu. :)

Juot enemmän.

Ei mulla oo edes mikään hinku laivalle, itseasiassa tökkii hemmetisti. Mutta eiköhän se siitä iloksi muutu. :)

Joo, sama. Mutta eiköhän me siellä seuraa toisillemme saada pidettyä. :D

Motivaatiotahan sais pullosta, muttei nappais juoda yhtään. Onneksi oon skipannut kaikki loppuvuoden sosiaalisuudet paitsi matkan. :D

images

Huomenta! Täsmäsää/Lohja, -7 ja aurinko nousee:) Ensi yönä siirrytään talviaikaan.

Vitun naapuri! Vittu mä vien niiden viinat ni ei tarvi pilata toisten yöunia rälläämällä koko yötä. Miks mä oon aina se joka käy sanomas? No nyt en käyny, kun en vaan jaksanu niiden takia vaivautua enää pukemaan, vaan laitoin tulpat korviin. Ja saavat maksaa nekin jossei putki lopu. Kyllä tällanen jos mikä motivoi käydä kouluja. Oma(a)n talon tahtoo hän. Ihanaa ja suorastaan säteilevää laivalauantaita :haart: Kyl tää tästä.

Vitun naapuri! Vittu mä vien niiden viinat ni ei tarvi pilata toisten yöunia rälläämällä koko yötä. Miks mä oon aina se joka käy sanomas? No nyt en käyny, kun en vaan jaksanu niiden takia vaivautua enää pukemaan, vaan laitoin tulpat korviin. Ja saavat maksaa nekin jossei putki lopu. Kyllä tällanen jos mikä motivoi käydä kouluja. Oma(a)n talon tahtoo hän. Ihanaa ja suorastaan säteilevää laivalauantaita :haart: Kyl tää tästä.

Ota huikka!

Älä viitsi valehdella aikuinen mies.

:kippis1:
Ehkä otan ehkä en. Luultavasti oon siis änkyräkännissä..

Meen alkoon salin kautta. :rock:

Yrittääks salkkari-ossi tosielämässä jtn laulajan uraa? Kuulin sellasta jostain. Meinasin esittää tän kyssärin äsken salkkariketjussa mut onneks muistin että siellä salkkarit on tosi elämää ja olisin joutunut giljotiinipotilaaksi.

En tiedä laulajan urasta, mutta IRL tosiaan toimii karaokeisäntänä asuinpaikkakuntansa baarissa Salkkareitten ohella.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kertokaa uskaltaisko sitä lähteä vetämään tänään salia treeniä, kun alaselkä oli pirun kipeä yöllä, mutta nyt (toivon mukaan) helpottaa hieman? Vituttaa vaan kun on just saanu hyvän salirytmin ja nyt tämä. Ei vaan jaksais olla himassa koko päivää...

Näin aika sairasta unta: olin käymässä jossain hypermarketissa, jossa suihkusaippua tms. oli tarjouksessa. Purkit olivat isossa häkkyrässä, joka oli ympäröity räikein hintalapuin, joissa luki "suositellaan JudoHemmolle" tms. Jatkoin säilykehyllyille tarkoituksenani ostaa hapansilakkaa. Purkit olivat vain niin korkealla, etten ylettynyt ottamaan sellaista. Hintakin oli muistaakseni 50 euroa/purkki.

Ehkä otan ehkä en. Luultavasti oon siis änkyräkännissä..

Meen alkoon salin kautta. :rock:

Kuulostaa hyvältä. Ostat varmaankin halvinta mahdollista, koska maun takiahan kukaan ei juo? Pitäisi itsekkin hakea illaksi pirkka-olutta ja ylähyllytuote El tiempo, koska ei ole varaa juoda parempia juomia :D

Kuulostaa hyvältä. Ostat varmaankin halvinta mahdollista, koska maun takiahan kukaan ei juo? Pitäisi itsekkin hakea illaksi pirkka-olutta ja yhden tähden Jallu, koska ei ole varaa juoda parempia juomia :D

Joo ei, mulle on ihan sama mitä pistän kurkusta alas. Oon juonut laatuviinaa ja paskinta mahdollista, kaikista tulee yhtälailla pöhnä. Jos juo laatuviinaa on vähän laadukkaampi olo, mutta nyt on kyllä semmonen renttumeininki ettei mitää väliä :D

Jos juo laatuviinaa on vähän laadukkaampi olo,

Wow, kuulosti just sopewalta olotilalta. Laadukas olo? Voiko ihminen kokea olonsa laadukkaaksi? Nyt mä menin ihan intopinkeeks tosta laatu-sanasta. Töissähän toi on tullu vastaan, mutta että ihmisistä puhuttaessa? Hkuja tähän palataan vielä illalla.
Ja omien kokemusten perusteella tukisin väitettä. On aivan eri naatiskella neljänkympin viiniä kuin pirkkaööliä.

Joo ei, mulle on ihan sama mitä pistän kurkusta alas. Oon juonut laatuviinaa ja paskinta mahdollista, kaikista tulee yhtälailla pöhnä. Jos juo laatuviinaa on vähän laadukkaampi olo, mutta nyt on kyllä semmonen renttumeininki ettei mitää väliä :D

Carillo, Gambina, Sorbus ja vittu käsidesi:D

Back
Ylös Bottom