Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kohta auto lämmitykseen ja salille koko perheen kera. Aamupalassa oli passelisti suolaa 6g.
Aih niin, hyvähän etelänavan tyypeillä on kun ei oo kiirettä minnekkään. :D Pitikin ottaa niin aikainen lento Helsinkiin, mutta ehtiipä ajoissa.

Juot enemmän.
Ei mulla oo edes mikään hinku laivalle, itseasiassa tökkii hemmetisti. Mutta eiköhän se siitä iloksi muutu.![]()
Motivaatiotahan sais pullosta, muttei nappais juoda yhtään.
Vitun naapuri! Vittu mä vien niiden viinat ni ei tarvi pilata toisten yöunia rälläämällä koko yötä. Miks mä oon aina se joka käy sanomas? No nyt en käyny, kun en vaan jaksanu niiden takia vaivautua enää pukemaan, vaan laitoin tulpat korviin. Ja saavat maksaa nekin jossei putki lopu. Kyllä tällanen jos mikä motivoi käydä kouluja. Oma(a)n talon tahtoo hän. Ihanaa ja suorastaan säteilevää laivalauantaita :haart: Kyl tää tästä.
Ehkä otan ehkä en. Luultavasti oon siis änkyräkännissä..Älä viitsi valehdella aikuinen mies.
:kippis1:

Yrittääks salkkari-ossi tosielämässä jtn laulajan uraa? Kuulin sellasta jostain. Meinasin esittää tän kyssärin äsken salkkariketjussa mut onneks muistin että siellä salkkarit on tosi elämää ja olisin joutunut giljotiinipotilaaksi.
Ehkä otan ehkä en. Luultavasti oon siis änkyräkännissä..
Meen alkoon salin kautta.![]()
Kuulostaa hyvältä. Ostat varmaankin halvinta mahdollista, koska maun takiahan kukaan ei juo? Pitäisi itsekkin hakea illaksi pirkka-olutta ja yhden tähden Jallu, koska ei ole varaa juoda parempia juomia :D
Jos juo laatuviinaa on vähän laadukkaampi olo,
Joo ei, mulle on ihan sama mitä pistän kurkusta alas. Oon juonut laatuviinaa ja paskinta mahdollista, kaikista tulee yhtälailla pöhnä. Jos juo laatuviinaa on vähän laadukkaampi olo, mutta nyt on kyllä semmonen renttumeininki ettei mitää väliä :D