Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Että olikin hyvää salaattia... :kuola: Piti saada nopeasti jotain helppoa syötävää ja kaupasta tarttui mukaan valmissaalaatti. Eli runsaasti päärynää, viinirypäleitä, paahdettuja manteleita, homejuustomuruja ja vadelmakastiketta! En normaalisti välitä kovin paljoa sinihomejuustosta, mutta tuohon se sopi! :)

Onneksi huomenna on perjantai, oli tänään taas aivot niin totaalisen jumissa etten osannut enää puhua kunnolla edes suomea puhelimessa. :nolo:

Huomenna sit magneettikuvaukseen.. Saas nähdä löytyykö miehestä mittää vikkaa vikkaa vikkaa.

Tän täytyy toimia livenä helvetin hyvin. Kännissä tietenkin. Örgh

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oli pikkasen liukas keli! Onneksi oli talvirenkaat alla. Niilläkin kyllä meinas lähtiä liiraileen.

Vois tehä iltapalaksi lämmintä Cookies&Cream kaakaota... :kuola:

Oli pikkasen liukas keli! Onneksi oli talvirenkaat alla. Niilläkin kyllä meinas lähtiä liiraileen.

Vois tehä iltapalaksi lämmintä Cookies&Cream kaakaota... :kuola:

Kuulostaa aika herkkuperseilyltä, munakas ja raejuustoa. Vois laskea tässä jossain vaiheessa kuinka monta munaa on tullut laitettua suuhun näiden 3kk aikana, kun Markun opeissa olen ollut :D

Se olen sitten minä, joka ajelee paskat housuissa ja nenä kiinni tuulilasissa kehä kolmosella neljänkympin tuntivauhtia kesärenkailla. Saa näyttää keskisormea. Taito jonka haluan oppia: renkaiden vaihto.

Se olen sitten minä, joka ajelee paskat housuissa ja nenä kiinni tuulilasissa kehä kolmosella neljänkympin tuntivauhtia kesärenkailla. Saa näyttää keskisormea. Taito jonka haluan oppia: renkaiden vaihto.

Mä oon varmaan nähny sut.. ;)

Muuten toi sprite+banaanijuttu, vilu heittäis tuon kevyesti.

itsehän koitan kovasti mennä tsekkaan kyseisen kokoonpanon livenä joulukuun alussa :rock:

VIP-liput jo hankittu. Kannattaa pitää kiirettä jos lippuja et oo vielä hankkinu.. Liekö enää jäljellä ku yli puolet meni ekan tunnin aikana kyseisille kinkereille.

Back
Ylös Bottom