Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaverillani oli joskus hieman yläkireäksi viilattu Mirafiori, josta paukahti vetari poikki kesken rajun kiihdytyksen.
Lähti sitten takapyörä omille teilleen ja hetken sai sompailla kolmella pyörällä kunnes sai auton pysähtymään.

Pakkiksen juniorit lähti googlettamaan että mikä vitun mirafiori...:D

Kyllä fefe-mies tietää ilman kuukleaki :D

Oispa kiva keitellä sumpit, mutta kun ei oo suodatinpapereita. First world problem. Lähikauppakin on melkein 100 metrin päässä. Huomenna sitten.

Ei saakeli.. Miten meni ? Salilla?

No ei vaan juoksin bussiin ja siinä sit kuulu naks :jahas: enkä edes päässyt siihen bussiin koska kuski oli kusipää vaikka näki ihan selvästi että oon tulossa. En usko että tää meni mitenkään liian pahasti sattuu vaan aivan saatanasti. :curs:
Positiivista on että treeni meni loistavasti :)

No ei vaan juoksin bussiin ja siinä sit kuulu naks :jahas: enkä edes päässyt siihen bussiin koska kuski oli kusipää vaikka näki ihan selvästi että oon tulossa. En usko että tää meni mitenkään liian pahasti sattuu vaan aivan saatanasti. :curs:
Positiivista on että treeni meni loistavasti :)

Ok huh hyvä niin. Perseestä jos jokin revähtää. Ottaa aina jonkin aikaa kun uskaltaa treenata kunnolla, kävin eile muute kattoo Mattia.

Muistaaks joku tän?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ok huh hyvä niin. Perseestä jos jokin revähtää. Ottaa aina jonkin aikaa kun uskaltaa treenata kunnolla, kävin eile muute kattoo Mattia.

Bussiin oli muutenkin kiva juosta kun jalat oli hapoilla ja sit kun ajattelin muutaman askeleen juosten ottaa niin jalka meni rikki. Karma ei ole mun puolella. :D
Mitäs Matti sano sulle kehityksestä? luulen että tarvin lisää ruokaa taas kun koko ajan on nälkä :D

Bussiin oli muutenkin kiva juosta kun jalat oli hapoilla ja sit kun ajattelin muutaman askeleen juosten ottaa niin jalka meni rikki. Karma ei ole mun puolella. :D
Mitäs Matti sano sulle kehityksestä? luulen että tarvin lisää ruokaa taas kun koko ajan on nälkä :D

Oli se tyytyväinen, koko kroppa oli hyvä ei mitään heikkouksia, selkä oli vahvuus. Samaa rataa mennään. Paino on kuitenki melkee 95kg, 3100 kaloria jotain on mun safkat. Laskin just tänään, on tuolla mun treenipäivyris mut kun et oo vip.

Itsekin oon sitä mieltä että kireemmäksi ja laadukkaampaa lihaa vaan. Ei musta oo mihkää massamonsteriksi kun luustoki on kuin pikkutytöllä.. Ranne 17cm, mittasin just!

EDIT: Totta jollain tapaa toi rednex ärsyttää mutta myös koukuttaa, se wish you were here soi joka saakelin ilta kun olin nuorena baarissa. Sitä piti sit tanssia sen kanssa kelle kelpas ;)

Oli se tyytyväinen, koko kroppa oli hyvä ei mitään heikkouksia, selkä oli vahvuus. Samaa rataa mennään. Paino on kuitenki melkee 95kg, 3100 kaloria jotain on mun safkat. Laskin just tänään, on tuolla mun treenipäivyris mut kun et oo vip.

Itsekin oon sitä mieltä että kireemmäksi ja laadukkaampaa lihaa vaan. Ei musta oo mihkää massamonsteriksi kun luustoki on kuin pikkutytöllä.. Ranne 17cm, mittasin just!

No hyvä hyvä. Toivottavasti saan yhtä miellyttävän tuomion :D

Back
Ylös Bottom