Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulipa tehtyä perhanan hyvä käsitreeni ja käden ympärysmitta kasvoi ainaki 5 senttiä. Ikinä ollu tuommosta pumppia jumalauta. Heti teki mieli lähtee baariin lyhythihanen päällä, mutta eipä ollu siihen aikaan baarit auki ja hikisenä ei ois kuitenkaa kehannu...

Talvirenkaat vaihdettu. Ropisee viimesetki nastat eturenkaista ennen kuin talvi oikeasti tammikuussa tulee... :jahas:
Oli ehkä kymmenen nastaa per rengas. Hyvin sutii. :rolleyes:

^Pitäis kans tästä lähtee pitelemään pyssyä kädes.

Yksi renkaanvaihto tehty, kaksi jäljellä.
Ja mönkkärillä otettu tyypit, hitto kun ei ehtiny enempää, olis voinu käydä vähän off-road

Mitäköhän paskaa taas. Söin tuossa äskettäin ruuaksi puolikkaan avokadon, purkin raejuustoa ja lautasellisen kaurapuuroa. Nyt makaan sikiöasennossa ja suunnittelen itsemurhaa, mistä tämä vatsakipu tuli ? Kaikki ruuat tuoreita, eikä ennen aiheuttanut mitään. Tämä on vissiin taas niitä päiviä, kun mikään ei onnistu :face:

Olet inhottava ihminen. Muut kärvistelee vielä päivän ennen vkl ja sä tuut muistuttamaan tänne, että sulla alko jo nyt.

Mä tiedän :D En vaan voi vastustaa kiusausta. Mutta lohdutukseksenne voin sanoa, että joudun kuitenkin tekemään viiden päivän työt neljässä päivässä. Tuskasen pitkät 3päivää ja yhden normaalimittaisen :)

Mä tiedän :D En vaan voi vastustaa kiusausta. Mutta lohdutukseksenne voin sanoa, että joudun kuitenkin tekemään viiden päivän työt neljässä päivässä. Tuskasen pitkät 3päivää ja yhden normaalimittaisen :)

No ei se mitään, ite oon koulusta projektiviikolla ja projekteja ei ole. Olen siis lomalla. Mikä tarkoittaa pitkä päivä? 12h?

päivä olikin liian hyvä ollakseen totta koska jalka meni paskaks :( toivottavasti ei pahasti menny... meen huomenna työterveyteen.

päivä olikin liian hyvä ollakseen totta koska jalka meni paskaks :( toivottavasti ei pahasti menny... meen huomenna työterveyteen.

Ei saakeli.. Miten meni ? Salilla?

Toivottavasti valmistun ite kanssa inssinä samanlaisiin hommiin. No, ei koulua onneks ole enää kui 3 vuotta :D

Ei paha.. ;DD Joo emmätiä miten ees ajauduin suunnittelupuolelle ku ennen tykänny tehä käsillä kaikkee ym., mutta suunnitteluhommis ny mennää ainaki toistaseks :) Menty kyl jo sen verta kauan kokonaisuudessaa et kai sinne tulee jäätyäkin... Saas nähä. Lottovoiton jos vkloppuna nappais ni sais kaikki hommat jäädä :D

Se on varmaan hieno kokemus, kun kiihdytyskaistalla lähtee rengas pois :D

Kaverillani oli joskus hieman yläkireäksi viilattu Mirafiori, josta paukahti vetari poikki kesken rajun kiihdytyksen.
Lähti sitten takapyörä omille teilleen ja hetken sai sompailla kolmella pyörällä kunnes sai auton pysähtymään.

Pakkiksen juniorit lähti googlettamaan että mikä vitun mirafiori...:D

Back
Ylös Bottom