Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kauheeta norttihevii.

e. okei, Pantera on vitu awesome.

Tänä aamuna heräsin ovikellon soittoon. Eka ajatus oli: "Eikai joku hullu pakkislainen oo siellä häiriköimässä?" (etkoille tulevilla on mun tarkat yhteystiedot) :D Hetken kuluttua ovi avattiin yleisavaimella ja meikäläinen kietoutui säikähtäneenä ja alastomana tiukemmin peittoon. Onneksi koira seivaa nää tilanteet aina: se lähti kipittämään ovelle, niin nopsaan tulija sulki oven :D Kohta luukusta tipahti lappu: "Emme päässeet tekemään asuntoonne tuholaistorjuntaa. Syy: asunnossa oli koira." xD

Tarjotaanko pakkislaisille lutikoita? :D

Noh, valitettavasti mulla ei ole tarjota edes niitä tuholaisia :D (taloyhtiö oli päättänyt suorittaa moisen torjuntaoperaation, kun joillain oli ollut tuholaisia asunnoissaan, ja olin unohtanut ilmoittaa, että mun kämpässä ei mitään tuholaisongelmaa ole ollut) Eli etkoilijat saavat siis pärjätä omilla sapuskoillaan :D

Olishan sekin vallan kiva ylläri, kun jokainen saisi laukkuunsa muutamat bed bugit :-)

Tänä aamuna heräsin ovikellon soittoon. Eka ajatus oli: "Eikai joku hullu pakkislainen oo siellä häiriköimässä?" (etkoille tulevilla on mun tarkat yhteystiedot) :D Hetken kuluttua ovi avattiin yleisavaimella ja meikäläinen kietoutui säikähtäneenä ja alastomana tiukemmin peittoon. Onneksi koira seivaa nää tilanteet aina: se lähti kipittämään ovelle, niin nopsaan tulija sulki oven :D Kohta luukusta tipahti lappu: "Emme päässeet tekemään asuntoonne tuholaistorjuntaa. Syy: asunnossa oli koira." xD

Kleopatran hirmuinen ihmissyöjälemmikkipeto esti uhkaavan tuholaistorjujan sisäänpääsyn :hyvä:

Mulle jäi tästä vaan mieleen että nukut alasti..

Ohhoh, duunia puskee ovista ja ikkunoista. Ja joillekin niitä ei meinaa millään riittää, erikummallista.
Jos saisin jotenkin monistettua itseni niin mä olisin rikas! :D

Mulle jäi tästä vaan mieleen että nukut alasti..
Nukkuuko joku vaatteet päälläkin :wtf: ?

Pitäskö tehä poikkeus ja olla hehkuttamatta sitä, että mulla alkaa viikonloppu ihan just... hmm... :rolleyes:

...Oi katsos vaan, hupsista, miten se nyt noin :D Voi minua.

Pitäskö tehä poikkeus ja olla hehkuttamatta sitä, että mulla alkaa viikonloppu ihan just... hmm... :rolleyes:

...Oi katsos vaan, hupsista, miten se nyt noin :D Voi minua.

Olet inhottava ihminen. Muut kärvistelee vielä päivän ennen vkl ja sä tuut muistuttamaan tänne, että sulla alko jo nyt.

2€ lisä tuntipalkkaan ;) fuck yeah!!!
Aika kova korotus :thumbs: Jouduitko pyytää vai tuliko ihan kyselemättä?
Fuck yeah:sta tuli mieleen:

Pakkohan se on, kun lehtiroskiksessa helvetin kylmä munasillaan.
Tai kun kämpässä ei lämmitys pelaa ja kädet maitohapoilla ku hinkannu peiton alla jo monta minuuttia putkeen.

Mullaki alkaa viikonloppu tossa muutaman tunnin sisällä alkavan vuoron jälkee... Huomenna wubbailee :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen nyt sitä mieltä ettei koirat ole fiksuja ellei fiksu tarkoita sitä, että yrittää peittää ruokaa nenällään puhtaalla laminaattilattialla. :D

...tai voihan se olla, että tuo näkee johonkin rinnakkaistodellisuuteen jossa siinä lattialle oli jotain multaa tjsp.

Back
Ylös Bottom