Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaan mää normaaleja lettuja tehdä vaikka silmät kiinni, enhän mää muuten edes kellekään miehelle olis kelvannut! Yritin tehdä gluteenittomia lettuja ja ne hajosi. Kellään hyviä gluteenittomia lettuohjeita?
1 prk rahaa
Toffifeeta, After Eightia ja Tobleronea!
Mitä sä saat hankittua?

Saat jos tuut hakeen sitte. :D Ehtis moikata Helsingin pään tuttuja ku joutuu oottamaan junan lähtöä kotiin sunnuntaina sitten tunnin pari. :jahas:
ON, nää on sitten semmoisia proteiinilettuja...
mulle eibtarttekaan olla mitään ylimakeita lettuja!Onko kanelipulla ja korvapuusti miten erilaisia toisistaan vai ovatko samaa tavaraa eri nimellä?
Jukopliuta tuli hyviä. Alusvaate-essulla tulee aina hyviä leipomuksia.
[e] Ja sama juttu viimeks kun hain kebabbia niin kebabmestan heppu rupes punteista höpöttämään. The fuck is going on? Kunto on läskeimmillään ikinä, mutta silti osataan yhdistää kuntoiluun.. DafuQ?Jo toka kerta vähän ajan sisään kun umpikänninen spuge sanoo bussissa "Sä oot varmaan punttiäijä" - päivän kohokohta! :D
Minkälainen on alusvaate-essu? Tuli ekana mieleen, että sulla on ollu pelkät alkkarit plus essu?
Huh, oot kyl aikamoinen.Voihan sitä olla sit roolin mukaisesti alasti siellä alla.
[e] Ja sama juttu viimeks kun hain kebabbia niin kebabmestan heppu rupes punteista höpöttämään. The fuck is going on? Kunto on läskeimmillään ikinä, mutta silti osataan yhdistää kuntoiluun.. DafuQ?
Rautatieasemalta voin tulla hakemaan!

Aha. Panda saa siis pillua sunnuntaina... tunnin pari.
Join kolme kananmunaa ja maito kombon, herkempi vois yökätä.
Tulee vaan finnejä niin ei voi joka päivä vetää.
Olihan punaista maitoa?
Itse olen parhaimmilani juonut 30 kananmunaa päivässä. Ehkä siksi olen näin hyvässä kunnossa.