Kohta salille treenaan selkää 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mäki voisin tula syömään niitä. Susta on vaan saanu täällä niin ilkeen kuvan, niin en oo iha varma uskallanko. Tai sit se vaa johtuu tosta avasta.
Niin, eihän sitä tiedä mitä myrkkyjä tonne pullaan on leivottu. Parempi vaan pysyä poissa. Enkä mä oikeesti oo ilkee. Välillä vaan vähä paskamainen. Enkä minä naamalleni voi mitään.
Niin, eihän sitä tiedä mitä myrkkyjä tonne pullaan on leivottu. Parempi vaan pysyä poissa. Enkä mä oikeesti oo ilkee. Välillä vaan vähä paskamainen. Enkä minä naamalleni voi mitään.
Samahan se on, ootko ilkeyttäs vai paskamaisuuttas laittanu sitä kiihoituspulveria niihin pulliin. Siellä pullia paistelet ja odottelet, josko ujo pakkispoika tulis maistamaan, sitten hyväksikäyttäisit ja pihalle heittäisit, perään vielä nauraisit.
Mut onneks mä näytän kuulemma joidenki mielestä iha pikku pojalta, ni et vois olla mulle ilkee.
Samahan se on, ootko ilkeyttäs vai paskamaisuuttas laittanu sitä kiihoituspulveria niihin pulliin. Siellä pullia paistelet ja odottelet, josko ujo pakkispoika tulis maistamaan, sitten hyväksikäyttäisit ja pihalle heittäisit, perään vielä nauraisit.
Ja sori Kaira, mä en juoksis, koska mun HC luontoni estää sen ja näin bulkilla en siis edes juoksis vaikka olisinkin vähemmän bodari :(
Noni, nyt alkoi tehdä mieli taas iiiihan lyhyttä tukkaa kun näin yhen kuvan vastaleikatusta ihanasta pystytukasta. Karmea karvalakkimalli nyt... Aattelin josko vuosien tauon jälkeen pidempää koittais mutta.. Voi olla että tuon kuvan myötä jäi.![]()
Kuka lentää Tampere-Helsinki-välin, kun autolla kestää n. puolitoista tuntia ja junallakin menee suunnilleen saman verran?
Voihan kanelipulla! Jopas tekis mieli! Oisko huomisen ohjelmassa jalkareenin päälle?
V. Filppulan pelipaita nimmarilla, jee! Ja kohta kohti Kisapuistoa, SaiPa - Kärpät!
Detroit vai Jokerit? Missä sä noihin pelaajiin kokoajan törmäät?
Mitäs teille tuodaan tuliaisiksi laivalta? 
Voi jumpetti mikä päivä! Aivot lakoaa kiireestä, toivottavasti illalla ehin vielä käydä tuulettumassa jossakin. Tänään on ollut kyllä paskan tuurin päivä, jospa tulisi parempi mieli sitten viikonlopun risteilyllä. Yritän ainakin leikkiä sosiaalista.Mitäs teille tuodaan tuliaisiksi laivalta?
![]()
Mitäs teille tuodaan tuliaisiksi laivalta?![]()
Pitäisi keksiä jotain työkavereille, lupasin ilahduttaa miehiä kahvitauolla. Eilen sain myös pari ihan uutta ideaa joita täytyy kokeilla josko ne toimisi, odotettavissa testausraportti laboratorio-keittiö osastolta myöhemmin. ;)