beginner
VIP
Onko Nutella loppu, kun joudut tyytymään maapähkinävoihin?
Nutellaa ei ole koskaan ollutkaan. Sekin kyllä varmaan toimisi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko Nutella loppu, kun joudut tyytymään maapähkinävoihin?
Neljä eri junaa takana tänään (junanvaihdolla meno ja paluu) enkä ole yhdessäkään junassa päässyt istumaan minulle merkitylle paikalle :D
Miks et? Siihe paikalle senku menee istumaa.

Päät kiinni niistä saunoista NYT. Vittu kun ei oo enää omaa saunaa. Tiistain vuorokin meni jotenki mystisesti ihan ohi.
Taisin saunoa viimeksi heinäkuun alkupuolella. Alkoholiakin join viimeksi silloin.
HCBB

^Mäki just tulin kärvistelemään ankaran afterburnerin kans soffalle. Toisen kerran tais sauna lämmetä viime talven jälkeen.
Taisin saunoa viimeksi heinäkuun alkupuolella. Alkoholiakin join viimeksi silloin.
HCBB
Tuo alkoholittomuus on kyllä melko hieno juttu. Olis hyvä juttu varmaan itellekkin pitää vaikka loppuvuos selvänä, mutta saunaoluet pitäs kyllä sallia :D Ootko pahemmin kaipaillu saunomista?
Oli kuules ensin vanhoja ihmisiä ja sitten isoja rinkkoja linnoittautuneena mun paikalle. Ei mulla ollut pokkaa sanoa jollekin mummelille, että mene tekeen sitä ristikkoa johonkin muualle. Tässä viimeisessä junassa kävelin ihan helvetin väsyneenä sisään ja tajusin paikallani kököttävän kaksi ulkomaalaista. Alkoi jo vähän naurattaa koko tilanne :D Taidan mennä minäkin kotiin ja lämmittää sen oman saunan, josta ei saanut enää puhua![]()
HCBB

Oon aina ollu melko huono löylymies enkä muutenkaan säännöllinen saunoja, joten en.
edit. Risteilylle nyt saatana, siellä on paikka sulle vapaana
Musta on tullu taas oma paha itseni. Viinaa tekis mieli vähän väliä.
HCBB
Mä oonki enemmän noita COBHC miehiä.
Ootko säkin niitä jotka viittaa viina-sanalla kaikkeen alkoholiin? Oon saanu sellasen käsityksen että oot melkonen lonkerosieppo, mutta että viinaa?