Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miks et? Siihe paikalle senku menee istumaa.

Oli kuules ensin vanhoja ihmisiä ja sitten isoja rinkkoja linnoittautuneena mun paikalle. Ei mulla ollut pokkaa sanoa jollekin mummelille, että mene tekeen sitä ristikkoa johonkin muualle. Tässä viimeisessä junassa kävelin ihan helvetin väsyneenä sisään ja tajusin paikallani kököttävän kaksi ulkomaalaista. Alkoi jo vähän naurattaa koko tilanne :D Taidan mennä minäkin kotiin ja lämmittää sen oman saunan, josta ei saanut enää puhua :)

Taisin saunoa viimeksi heinäkuun alkupuolella. Alkoholiakin join viimeksi silloin.

HCBB

Ehkä se kumoutuu ensi viikonloppuna. :rolleyes:

Ite kävin uimahallilla tänään saunassa, edellisestä kerrasta oli kai kuukausia. Huh! Kyllähän saunaa kaipais aina.

^Mäki just tulin kärvistelemään ankaran afterburnerin kans soffalle. Toisen kerran tais sauna lämmetä viime talven jälkeen.

Joo kyllä se nykyään melkein niin on että pakkasilla tulee saunottua ja puol vuotta se on kesäteloilla. Tosin sillon aikanaan kun oli piski niin laitto mielellään saunan lämpeemään jos joutu sateeseen lähtemään ulkoiluttamaan. Mutta jos tässä sitten ihan Kairan kiusaksi laittas saunaa lämpeämään. Ei siksi että tekis hirveesti mieli saunoa vaan siksi että voi saunoa.

Taisin saunoa viimeksi heinäkuun alkupuolella. Alkoholiakin join viimeksi silloin.

HCBB

Tuo alkoholittomuus on kyllä melko hieno juttu. Olis hyvä juttu varmaan itellekkin pitää vaikka loppuvuos selvänä, mutta saunaoluet pitäs kyllä sallia :D Ootko pahemmin kaipaillu saunomista?

Tuo alkoholittomuus on kyllä melko hieno juttu. Olis hyvä juttu varmaan itellekkin pitää vaikka loppuvuos selvänä, mutta saunaoluet pitäs kyllä sallia :D Ootko pahemmin kaipaillu saunomista?

Oon aina ollu melko huono löylymies enkä muutenkaan säännöllinen saunoja, joten en.

edit. Risteilylle nyt saatana, siellä on paikka sulle vapaana

Oli kuules ensin vanhoja ihmisiä ja sitten isoja rinkkoja linnoittautuneena mun paikalle. Ei mulla ollut pokkaa sanoa jollekin mummelille, että mene tekeen sitä ristikkoa johonkin muualle. Tässä viimeisessä junassa kävelin ihan helvetin väsyneenä sisään ja tajusin paikallani kököttävän kaksi ulkomaalaista. Alkoi jo vähän naurattaa koko tilanne :D Taidan mennä minäkin kotiin ja lämmittää sen oman saunan, josta ei saanut enää puhua :)

No höh, jos se siitä helpottais siellä saunassa mistä ei saa puhua.

Olen tainnut käydä saunassa viimeksi tammikuun alussa!! Ja seuraavaa kertaa joutuu vielä vähän odottamaan, joulun tienoilla sitten... :)

Päivän siivoukset tehty, jos vielä lähtisi juoksentelemaan, pieni lenkki voisi tehdä hyvää kun ei ole treenejä tiedossa huomenna.

Oon aina ollu melko huono löylymies enkä muutenkaan säännöllinen saunoja, joten en.

edit. Risteilylle nyt saatana, siellä on paikka sulle vapaana

Ei perkele pysty lähtemään, kun on täyteen buukattu viikonlopu.

Back
Ylös Bottom