Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa'a. Löysinpä sattumalta semmoista, mitä todennäköisesti ei olisi pitänyt/saanut löytää. Mutta kyllä pitää nyt olla melkoinen Tabermanni, että menee selitykset läpi. Elämme jännittäviä aikoja, voi perse ja käsi :face: .

Ei kuulosta kauhee hyvältä :/ voiks sille löydölle sit löytyä järkeväkin selitys kuiteski?

Jess! venyttelyopas oli hieno löytö, pikanen testi ja kaksi venähdystä. Jostain syystä kuitenkin uskallan väittää ettei syy ollut siinä oppaassa...

Jess! venyttelyopas oli hieno löytö, pikanen testi ja kaksi venähdystä. Jostain syystä kuitenkin uskallan väittää ettei syy ollut siinä oppaassa...

On siinä muikean olonen saatika näkönen vosu mallina.

Älä huoli. Kyllä sulla kohta joku paikka revähtää tai tuut muuten kipeäksi.

Epheki vielä elossa. Mä en sairastu tai kipeile juurikaan. :) Huomenna muuten vapaapäivä, taidanpa ottaa rennosti!

Ah, aika hienoo juosta ihan yssikseen tuolla metsässä. Tällai pimeellä ja tihkusateella ei juuri tule siellä ketään vastaan, kaikki polut on vain minun, minun, minun!

Epheki vielä elossa. Mä en sairastu tai kipeile juurikaan. :) Huomenna muuten vapaapäivä, taidanpa ottaa rennosti!

Reenaatkohan sä kunnolla jos ei paikat koskaan kipuile tai tuu pieniä vammoja? Kyllä rapatessa aina roiskuu. Örgh.. Eläkä koita selittää notta oot niin kokenut että osaat välttää vammat. Tollanen juniori muka.. höh. Eri asia tietty jos oisit näin kokenut ja viisas näissä asioissa kuin Minä. tuplaÖrgh

Reenaatkohan sä kunnolla jos ei paikat koskaan kipuile tai tuu pieniä vammoja? Kyllä rapatessa aina roiskuu. Örgh.. Eläkä koita selittää notta oot niin kokenut että osaat välttää vammat. Tollanen juniori muka.. höh. Eri asia tietty jos oisit näin kokenut ja viisas näissä asioissa kuin Minä. tuplaÖrgh

Kivut ja kivut ovat asia erikseen. Äläpä ala kyseenalaistamaan mitään treeniasioitani. :rolleyes: Pistähän ite töppöstä töppösen eteen!

Huomenta söpöliinit.

Olen kyllä sitä mieltä, että ihmistä ei ole luotu heräämään kello 03.00. Kroppa tämmösestä rytmistä menee sekaisin. Tietää että tänään on ripuli.

Back
Ylös Bottom