Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu miksi nää järjestelmät on niin paskoja täällä töissä. Ottaa päähän kun ei voi tehdä töitään koska mikään ei toimi...

Vittu miksi nää järjestelmät on niin paskoja täällä töissä. Ottaa päähän kun ei voi tehdä töitään koska mikään ei toimi...

Taitaa olla sama ongelma joka paikassa. :D

Onpa kiva mieli kun eilinen puntti meni nappiin ja toistaiseksi tein oman penkkienkkanikin. :) Ja muutenkin, pitkästä aikaa tuntui treeni oikeasti oikeasti hyvältä! Tänään saa sitten lepäillä ja touhuta ulkohommia. Ja huomenna taas sitten punttijumppaa.

perkeleen vittu... jos noi keltä mun pitää kysyä jossain probleemassa apua opettelis asiansa mun työ olis niin paljon helpompaa. Ei ole niin saatanan vaikeeta!

feikkiedit. Anteeksi angstini, mutta kun vituttaa...

Surullista, miten autottomuus vaikuttaa elämääni näinkin vahvasti. Olen tällä hetkellä jumissa ja pahasti. Jääkaapissa ei ole mitään syötäväksi kelpaavaa, eli ei yhtäkään grammaa proteiinia. Eikä ruisleipää. Lähtisin ilomielin kauppaan, mutta isä otti auton aamulla töihin lähtiessään, syystä että voi töiden jälkeen jäädä poikien kanssa pelaamaan lentopalloa. Saisin luultavasti kerättyä voimia sen verran, että pyöräilisin markettiin, mutta ei vittu tuota säätä. Koko päivän tullut vettä kuin sieltä esterin kuuluisasta, sekä tuuli on muutenkin vaikka vertaansa. Flunssaisena ei siis huvita lähteä pyöräilemään täydessä vesisateessa kauppaan ja takaisin kera ostosten. Tiedostan, että teen tästä itse itselleni ongelman. Voisin oikeasti lähteä sateessa kauppaan, jos olisin vähän vähemmän mukavuudenhaluinen. Voisin myös luistaa dietistä sen verran, että ottaisin jotain ei-niin-terveellistä ruuaksi. Mutta ei - mitä olen ilman ruokaa siihen asti kunnes isä saapuu rakkaan Toyotan kanssa, jolloin pääsen kauppaan rahkapurkkien ääreen :D

Sain ehkä parhaan puhelun ikinä! Saan ensi yönä toisen parin varpaita mun peiton alle kun mies tulee käymään! Nyt äkkiä kauppaan ja sitten lihapullien tekoon :haart:

Jotenkin sun nickistä oon aina päätellyt, että oisit mies. Oon varmaan sitten ollut väärässä.

Hiihoo, kohta salille treffaamaan ekaa kertaa uutta koutsia ja tekemään eka treeni yhessä! :P Ja vieläpä sinne Meijerillekin ekaa kertaa hui! Aika monta neitsyyttä mulla menee tänään! :D

Saako kysyä, kukas on Kleon traineri? Etkai sentään Nyysiksen opeissa ole?

Sain ehkä parhaan puhelun ikinä! Saan ensi yönä toisen parin varpaita mun peiton alle kun mies tulee käymään! Nyt äkkiä kauppaan ja sitten lihapullien tekoon :haart:

Ja Dani taitaa saada tänään ;)

Voi hevon vittu. Ensinnäkin kevyesti treenaaminen ei ole kivaa ja myöhästyin bussista niin että näin kuinka se menee mun ohi. Tulin kotiin ja täällä ei tule kuin kylmää vettä.... Tää on tää karma joka kostaa mulle. :D

Ja Dani taitaa saada tänään ;)

Taisit lukea väärin. Dani alko tekee niitä lihapullia.

Hitto lunta. Onko parempaa ku vetää slikseillä kesärenkailla - EI! :dance2:

..joo joo etuvetonen. :(

Joo ei mitään enää.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012101616211214_uu.shtml

lumi3juttu1610MH_503_uu.webp

:love:

Back
Ylös Bottom