Vittu miksi nää järjestelmät on niin paskoja täällä töissä. Ottaa päähän kun ei voi tehdä töitään koska mikään ei toimi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu miksi nää järjestelmät on niin paskoja täällä töissä. Ottaa päähän kun ei voi tehdä töitään koska mikään ei toimi...
Ja muutenkin, pitkästä aikaa tuntui treeni oikeasti oikeasti hyvältä! Tänään saa sitten lepäillä ja touhuta ulkohommia. Ja huomenna taas sitten punttijumppaa.feikkiedit. Anteeksi angstini, mutta kun vituttaa...
Sain ehkä parhaan puhelun ikinä! Saan ensi yönä toisen parin varpaita mun peiton alle kun mies tulee käymään! Nyt äkkiä kauppaan ja sitten lihapullien tekoon :haart:
Jotenkin sun nickistä oon aina päätellyt, että oisit mies. Oon varmaan sitten ollut väärässä.
"Aina"? Mimmi on vajaan viikon ollu Dani ja sitä ennen Daniela. Miten siitä voi vetää miehen? :D
Hiihoo, kohta salille treffaamaan ekaa kertaa uutta koutsia ja tekemään eka treeni yhessä! :P Ja vieläpä sinne Meijerillekin ekaa kertaa hui! Aika monta neitsyyttä mulla menee tänään! :D
Sain ehkä parhaan puhelun ikinä! Saan ensi yönä toisen parin varpaita mun peiton alle kun mies tulee käymään! Nyt äkkiä kauppaan ja sitten lihapullien tekoon :haart:
Ja Dani taitaa saada tänään ;)
Teemu Isoaho
Pitäis tulla täs joskus jumppailemaan sen seuraksi Meijerille kunhan ehdin..Taisit lukea väärin. Dani alko tekee niitä lihapullia.
Hitto lunta. Onko parempaa ku vetää slikseillä kesärenkailla - EI! :dance2:
..joo joo etuvetonen. :(
"Aina"? Mimmi on vajaan viikon ollu Dani ja sitä ennen Daniela. Miten siitä voi vetää miehen? :D

Sydän vai perse?