Ja kun löytää niin varmistua että se pottujen keittäminen onnistuu (tuli heti mieleen jeboun kokkailut, sori muru :D )Ensiksi vain pitäisi löytää sellainen :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kun löytää niin varmistua että se pottujen keittäminen onnistuu (tuli heti mieleen jeboun kokkailut, sori muru :D )Ensiksi vain pitäisi löytää sellainen :D
Ja kun löytää niin varmistua että se pottujen keittäminen onnistuu (tuli heti mieleen jeboun kokkailut, sori muru :D )
Kuinkahan pahasti ulkona sataa, vois mennä vetäsee vielä pienen pyörälenkin ettei mun aerobinen kunto sentään rapistu ihan nollaan.
Kuinkahan pahasti ulkona sataa, vois mennä vetäsee vielä pienen pyörälenkin ettei mun aerobinen kunto sentään rapistu ihan nollaan.
Joo ei kyllä ole ollenkaan selviö tuo ruuanlaittotaito nuorten nykynaisten keskuudessa, tai perunoidenkaan keittotaito.
Eikös nuo perusjutut käydä jo seiskaluokalla kotitaloustunneilla läpi? Mä oon hyvä laittamaan ruokaa ja vieläpä tykkään siitä touhusta, ei tarvi turvautua einespaskoihin ja roiskeläppiin. Ja homma on tuplaten mukavampaa, jos on joku kiva kaveri mukana ja saa kokkailla muillekin kuin itselle.
Eikös nuo perusjutut käydä jo seiskaluokalla kotitaloustunneilla läpi? Mä oon hyvä laittamaan ruokaa ja vieläpä tykkään siitä touhusta, ei tarvi turvautua einespaskoihin ja roiskeläppiin. Ja homma on tuplaten mukavampaa, jos on joku kiva kaveri mukana ja saa kokkailla muillekin kuin itselle.
Saunaa, kaljaa ja leffaa. Siitä on kehonrakentajan maanantai-illat tehty!
Veikkaan et joku Arskan leffa?
Veikkaan et joku Arskan leffa?
Varmaan se missä DannyDeVito esittää Arskan broidia sit Arska tulee jossain vaihees raskaaks.
En oo vielä päättänyt, että mitä alan katsoa. Vähän kahden vaiheilla. Joko Commando tai Predator.
Mä oon aina luullu et ne on sama leffa?En oo vielä päättänyt, että mitä alan katsoa. Vähän kahden vaiheilla. Joko Commando tai Predator.
En mie Identtisiä Kaksosia, tai Junioria kehtaa kahtoo. Katsoin ne vasta viikonloppuna.
Mä oon aina luullu et ne on sama leffa?
Täältä ääni Commandolle!
Mä oon aina luullu et ne on sama leffa?
Et siis ole nähnyt kumpaakaan?