Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja kun löytää niin varmistua että se pottujen keittäminen onnistuu (tuli heti mieleen jeboun kokkailut, sori muru :D )

Joo ei kyllä ole ollenkaan selviö tuo ruuanlaittotaito nuorten nykynaisten keskuudessa, tai perunoidenkaan keittotaito.

Kuinkahan pahasti ulkona sataa, vois mennä vetäsee vielä pienen pyörälenkin ettei mun aerobinen kunto sentään rapistu ihan nollaan.

Kuinkahan pahasti ulkona sataa, vois mennä vetäsee vielä pienen pyörälenkin ettei mun aerobinen kunto sentään rapistu ihan nollaan.

1006230340.gif

Joo unta kaalii --->

Joo ei kyllä ole ollenkaan selviö tuo ruuanlaittotaito nuorten nykynaisten keskuudessa, tai perunoidenkaan keittotaito.

Eikös nuo perusjutut käydä jo seiskaluokalla kotitaloustunneilla läpi? Mä oon hyvä laittamaan ruokaa ja vieläpä tykkään siitä touhusta, ei tarvi turvautua einespaskoihin ja roiskeläppiin. Ja homma on tuplaten mukavampaa, jos on joku kiva kaveri mukana ja saa kokkailla muillekin kuin itselle.

Eikös nuo perusjutut käydä jo seiskaluokalla kotitaloustunneilla läpi? Mä oon hyvä laittamaan ruokaa ja vieläpä tykkään siitä touhusta, ei tarvi turvautua einespaskoihin ja roiskeläppiin. Ja homma on tuplaten mukavampaa, jos on joku kiva kaveri mukana ja saa kokkailla muillekin kuin itselle.

Kai niitä jotain kotitaloustunteja on pakollisena edelleen opetussuunnitelmassa. Mutta mitä on sivusta kuunnellu, niin aika moni tuolta opiskelupiireistä ei kyllä kokkaa mitään. Onhan siellä toki joukossa niitäkin, jotka sitten osaa vääntää vaikka mitä, leipomuksia sun muuta, että en nyt ihan kaikkia tuomitse :D

Niin no, itse en saanut yläasteella kokkailla köksän tunneilla, koska kuulemma aina pilasin kaikki ruuat. Muu ryhmä sit teki ruuat ja mä tiskasin sekä siivosin.

Tää ruokien pilaaminenkin lähti vain siitä liikkeelle, että unohdin kerran sämpylöistä hiivan niin niistä tuli sitten sellasia aika kovia. Kaapin oveen kun sellasella heitti niin kolahti hassusti.

Back
Ylös Bottom