Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa tänää aika nuuka haastattelu. En tajuu, miks se toimittaja kokoajan jauho jostain vitun yt-prosessista, vaikka se olis voinu kysellä miusta ja tehä sen jutun kokonaan miusta. Noh, onneks huomenna tulee sentää valokuvaaja ottaa kuvia, tuleepaha jotain hyvää siihenki artikkeliin.

Olipa tänää aika nuuka haastattelu. En tajuu, miks se toimittaja kokoajan jauho jostain vitun yt-prosessista, vaikka se olis voinu kysellä miusta ja tehä sen jutun kokonaan miusta. Noh, onneks huomenna tulee sentää valokuvaaja ottaa kuvia, tuleepaha jotain hyvää siihenki artikkeliin.

Tätä on näköjään liikkeellä. Mun työmaalla kävi kans tänään toimittaja tekemässä lehtijuttua ja sillä oli valokuvaaja mukana. Ei ottanu ku reilun tunnin niitä kuvia:jahas:
Toivoa sopii että kamerassa oli jonkun sortin apinasuodatin.

Tätä on näköjään liikkeellä. Mun työmaalla kävi kans tänään toimittaja tekemässä lehtijuttua ja sillä oli valokuvaaja mukana. Ei ottanu ku reilun tunnin niitä kuvia:jahas:

Alkaa varmaan jutun juuri loppumaan pikkuhiljaa, ku pitää meitä haastatella. Onneks toi meni tosiaan työaikana, kuten menee huomiset kuvauksetki. Ja ainaha ne kuvat voi hylätä ja sanoo, et photoshop moer plx.

Olipa hyvä, että kokeilin uimapukua ennen ku oon ollu syöksymässä uimahalliin. Eihän tuo mene päälle mitenkään päin :lol2: Jestas sentään. Miten mä oon muka joskus tuohon mahtunu? Paljonko maksaa uudet uimapuvut?!

Ei vaan tule noita kokkaus kertoja hirveästi, kun laitan yleensä sen verran kerralla, ettei tartte sitten 2-3 päivään vääntää ruokaa. Kyllä mä ton itsevääntämän "maku nautinnon" aina syön, koska ei raaski heittää jauhelihakastiketta, missä on melkein kilo lihaa roskiinkaan :D

Sama homma kyllä mullakin, yleensä aina kolmen päivän safkat kerralla. Ja suurimmaks osaks ruoka on pastaa ja kanaa, kun ei opiskelijabudjetilla mihinkään kauheisiin hifistelyihin ole varaa :D

Oliko toimittajalla pienet pyöreät silmälasit päässä?

Olipa hyvä, että kokeilin uimapukua ennen ku oon ollu syöksymässä uimahalliin. Eihän tuo mene päälle mitenkään päin :lol2: Jestas sentään. Miten mä oon muka joskus tuohon mahtunu? Paljonko maksaa uudet uimapuvut?!
Mihin suuntaan nää oot kasvanu, jos uimapuku jää pieneksi? :wtf: Ne maksaa muuten ainaki viiskymppiä. Yritin kerran löytää Helsingistä halpisuimapukua, että oisin päässy siskon kans uimaan. Helvetin kalliita kaikki...

Hahaa! Mulla kävin ihan samalla tavalla. Menin sitten bikineissä :D

Edit. Tai kyllä se päälle meni, mutta tuo rinnan seutu näytti vähän härskiltä... :rolleyes:

Mihin suuntaan nää oot kasvanu, jos uimapuku jää pieneksi? :wtf: Ne maksaa muuten ainaki viiskymppiä. Yritin kerran löytää Helsingistä halpisuimapukua, että oisin päässy siskon kans uimaan. Helvetin kalliita kaikki...

Perse ei mahu, selkä ei mahu. Katoin elloksen nettikaupasta, siellä näytti halvimmat lähtevän 23 eurolla.

Hahaa! Mulla kävin ihan samalla tavalla. Menin sitten bikineissä :D

No juu, mutta kun nuo bikinit ei oo oikein hyvät matkaa uidessa. Toiset holvaa vettä alaosaan ja toisista lähtee yläosa irti nopeemmissa liikkeissä...

Oliko tukka ponnarilla ja jakku puku päällä?

Hiukset oli auki, (vaaleat,olkapäille) ja ei ollut jakkupukua.

Onko sulla joku fetissi?

- - - Updated - - -

Kattelin vaan tietojas kun asustelet Keski-Suomen alueella. Meidän työmaalla toimittajat kävivät kuvaamassa perjantaina.

Hmm. Elämme jännittäviä aikoja.

Back
Ylös Bottom