Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Usko koululaitostani kohtaan koki tänään jälleen kolauksen, kun opettaja pieraisi äänekkäästi tunnilla. Ovathan hekin ihmisiä, mutta en ole koskaan aikaisemmin moista kuullut.
Moi söpöliinit.
Pakko kyllä treenin jälkeen käydä hakemassa lava olutta, ja laittaa sauna päälle. Janottaa, ja saunotuttaa niin vietävästi.
Ooksää ollu XairaXin tunnilla :D?
Löytyy Die Hard blu-ray boksi joten no problemo! ;)

Onneks on tallentava boksi ;)
Eikä iso mies nyt pienemmällä kuin lavalla pärjää.
No voi jumalauta! En minä piere tunneilla. Äänekkäästi ainakaan. Yleensä.
Niin siis tämä opettaja nosti vielä oikein kankkuansa. Oli kyllä röyhkeä veto vielä ihan hiljaisessa luokassa.
Jos kulkee, niin tulet kyllä tuntemaan sen domsien muodossa. Itse olen nyt 2 viikon tauon jälkeen tehnyt jalka- ja rintatreenin, ja hitto että vaikeaa tuolilta nouseminen, liikkuminen, takin pukeminen... :DUujee, kohta pääsee salilla taas pienen tauon jälkeen. Toivottavasti kulkee.![]()
Spartacus.Tissit kyllä kiinnostaisi, mutta nää vamppppyyrit ei iske sitte yhtään..
Olen kyllä kerta kaikkisen paska kokki. Kuvittelen maustaessani ruokaa miltä se tulee maistumaan, mutta sitten kun se on valmis, maku on lähes tulkoon aina pettymys.
Ei vaan tule noita kokkaus kertoja hirveästi, kun laitan yleensä sen verran kerralla, ettei tartte sitten 2-3 päivään vääntää ruokaa. Kyllä mä ton itsevääntämän "maku nautinnon" aina syön, koska ei raaski heittää jauhelihakastiketta, missä on melkein kilo lihaa roskiinkaan :DKokkaat vaan enemmän, niin kai se siitä pikkuhiljaa alkaa maistumaan kun aina parantelee edellisestä kerrasta. Ei tässä mitään Jamie Olivereita itekkään olla, mutta kyllä sitä jotain tommosta perushyvää safkaa aina aikaseks saa. Tai kelpaa se ainakin mulle :D
Eih...Mikset kuuntelisi Tommi Läntisen kaikkia "hittibiisejä" kerralla? Nyt voit tehdä sen :D Kiitos työkaverin.