Ooooo, Por0mies! Tässähän jo meinasi tulla ikäväHell-o!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ooooo, Por0mies! Tässähän jo meinasi tulla ikäväHell-o!

Pyh, saatanan tylsä päivä. Salille ei päässyt sekä ulkona on vittumainen ilma. Onneksi vilkasin 5 jaksoa sonssia joka piristi hieman.
Uujee, kohta pääsee salilla taas pienen tauon jälkeen. Toivottavasti kulkee.![]()
Mä tiedän jo itsestäni, että tänään ei kulje....Uujee, kohta pääsee salilla taas pienen tauon jälkeen. Toivottavasti kulkee.![]()
Pitäis itseki keksiä joku uus sarja, mitä alkaisi kattoa
Selvä homma. Laita joskus päivyri pystyyn niin näkee tarkemmin treenejäsi!![]()
Kulkee kulkee! ;)
- - - Updated - - -
Millaista sarjaa haluat, oon aika hyvä suosittelee? :D

Ooooo, Por0mies! Tässähän jo meinasi tulla ikävä![]()
Hmm. No mä olen tykännyt katsoa Sons of Anarchya, Smallvillea, Pakoa, 24 ja OZ tuli viimeisimpänä katsottua. Aika laidasta laitaan![]()
Pitäis itseki keksiä joku uus sarja, mitä alkaisi kattoa
Tänää tulee Die Hard2 ou jea!
Toi lähiöorava alkaa käydä aina vaan oudommaksi. Nyt se nuolee meidän ikkunaa.
Tuohon voi vielä lisätä Dexterin, nyt s07 menossa. Sitten Game of thronesia on tullu 2 seasonia. Jos vämpyyrit ja tissit kiinostaa nii True bloodiaKiitti teille. Pitää tutustua noihin ja alkaa jotain katsomaan!!

Tuohon voi vielä lisätä Dexterin, nyt s07 menossa. Sitten Game of thronesia on tullu 2 seasonia. Jos vämpyyrit ja tissit kiinostaa nii True bloodia![]()
No problemo.
En kai mä nyt noin viihdyttävää elukkaa ampuis. Ihme munapää se sinäkin olet.
Tuohon voi vielä lisätä Dexterin, nyt s07 menossa. Sitten Game of thronesia on tullu 2 seasonia. Jos vämpyyrit ja tissit kiinostaa nii True bloodia![]()
Tänää tulee Die Hard2 ou jea!
Samaan aikaan tulee bondi neloselta. Kinkkinen pulma, kumpiko katsoa?