Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Usko koululaitostani kohtaan koki tänään jälleen kolauksen, kun opettaja pieraisi äänekkäästi tunnilla. Ovathan hekin ihmisiä, mutta en ole koskaan aikaisemmin moista kuullut.

Eikä iso mies nyt pienemmällä kuin lavalla pärjää.

Kyllä se lava melkein kannattaa aina ostaa. Tulee pitkässä juoksussa halvemmaksi.

Itse pierasin eilen bussissa. En ole varma että kuuluiko ääntä, kun kuuntelin samalla musiikkia. Pari päätä kumminkin kääntyi, joten ei varmaan ihan hissukseen tullut.

Uujee, kohta pääsee salilla taas pienen tauon jälkeen. Toivottavasti kulkee. :)
Jos kulkee, niin tulet kyllä tuntemaan sen domsien muodossa. Itse olen nyt 2 viikon tauon jälkeen tehnyt jalka- ja rintatreenin, ja hitto että vaikeaa tuolilta nouseminen, liikkuminen, takin pukeminen... :D

Tissit kyllä kiinnostaisi, mutta nää vamppppyyrit ei iske sitte yhtään..
Spartacus.

Haastattelu meni ilmeisesti hyvin, koska sain paikan. \,,/

Kohta on perunat kiehunu sen verran, että saa pistää ne muusiksi, sitten lohi pois uunista ja syömään :kuola:

Olen kyllä kerta kaikkisen paska kokki. Kuvittelen maustaessani ruokaa miltä se tulee maistumaan, mutta sitten kun se on valmis, maku on lähes tulkoon aina pettymys.

Olen kyllä kerta kaikkisen paska kokki. Kuvittelen maustaessani ruokaa miltä se tulee maistumaan, mutta sitten kun se on valmis, maku on lähes tulkoon aina pettymys.

Kokkaat vaan enemmän, niin kai se siitä pikkuhiljaa alkaa maistumaan kun aina parantelee edellisestä kerrasta. Ei tässä mitään Jamie Olivereita itekkään olla, mutta kyllä sitä jotain tommosta perushyvää safkaa aina aikaseks saa. Tai kelpaa se ainakin mulle :D

Mikset kuuntelisi Tommi Läntisen kaikkia "hittibiisejä" kerralla?

Nyt voit tehdä sen :D Kiitos työkaverin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kokkaat vaan enemmän, niin kai se siitä pikkuhiljaa alkaa maistumaan kun aina parantelee edellisestä kerrasta. Ei tässä mitään Jamie Olivereita itekkään olla, mutta kyllä sitä jotain tommosta perushyvää safkaa aina aikaseks saa. Tai kelpaa se ainakin mulle :D
Ei vaan tule noita kokkaus kertoja hirveästi, kun laitan yleensä sen verran kerralla, ettei tartte sitten 2-3 päivään vääntää ruokaa. Kyllä mä ton itsevääntämän "maku nautinnon" aina syön, koska ei raaski heittää jauhelihakastiketta, missä on melkein kilo lihaa roskiinkaan :D

Back
Ylös Bottom