treenaatko minkälaisella jaolla nykyään. Etkös sä ole Tikan opeissa?Meitsi lähtee nyt salille testailemaan noita uusia vetoremmejä, josko ihan paskoja en tullu ostaneeks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
treenaatko minkälaisella jaolla nykyään. Etkös sä ole Tikan opeissa?Meitsi lähtee nyt salille testailemaan noita uusia vetoremmejä, josko ihan paskoja en tullu ostaneeks.
Laita 10kg, kuka niitä pikkulevyjä jaksaa käyttää? :DMä mietin laittaisko tänään 5 vai 10kg maveen lisää.. toistot pitäs heilua 5-7 välimaastossa ja jos viimeksi tein kutosen niin kyllä se varmaan 10kg lisää kestää.
LOL.. Putin kyllä ehtii joka helvetin paikkaan.Mitäköhän se tempaisee seuraavaksi?
Laita 10kg, kuka niitä pikkulevyjä jaksaa käyttää? :D
Auttakaa ny viisaammat.. Ku kukaan ei tyhmiin kysymyksiin mulle vastaa...
Millanen moottorisaha ois huva? Tahon ostaa isälle joululahjaksi kun sen nykynen on niiiiin vanha. Meinaa hyytyä vaikka on terävä ketju ja kaikkee..

Sitte ku on aikaa ja rahaa. Eli ehkä joskus ens vuonna.Koska villee lähtee miitteihin kattoo meininkiä?

Sitte ku on aikaa ja rahaa. Eli ehkä joskus ens vuonna.
Oon muuten tuumaillu muuttaa Vantaalle, jos sais töitä sieltä.. Se on ny tässä mulla projektina, selviää tän kuun aikana onnistaako![]()
Näköjään kunnolliset pyörii kai 500€ hujilla?? Aattelin jos jollain 300€:lla selviäis. Vaan samapa tuo, kai sitten kunnollinen kerralla.Merkkinä ainaki stihl on hemmetin hyvä joskin taitaa olla aika hintava myös?
EDIT: Anteeksi offtopic.. kysyit viisaammilta
p.s. Vaasan uimahalli oli muuten jees, hirvee trafiikki siellä taas... Niinku aina.
Juu. Tuumasin, että mikäs piru mua täällä maalla pitelee ku ei oo lapsia, naisesta puhumattakaan.Ohoh sehän kuulostaa hyvältä!
Hell-o! Silimät on ku särjellä, mutta haittaneeko tuo. On se jännä, että vaikka laitoin nukkumaan kuuelta aamula, niin heräsin virkeänä kello kymmenen. Kiitos sisäinen kello kun olet päin persettä. :D

Hell-o! Silimät on ku särjellä, mutta haittaneeko tuo. On se jännä, että vaikka laitoin nukkumaan kuuelta aamula, niin heräsin virkeänä kello kymmenen. Kiitos sisäinen kello kun olet päin persettä. :D
Minulla menee kuulkaa usko ihmiskuntaan ja evoluutioon tätä Pakkista lukiessa. Ei siis juuri tätä ketjua. Vittu.
Aattelin että ootko mennyt ehkä hankkimaan elämän pakkiksen ulkopuolella, kamalaa!
Minulla menee kuulkaa usko ihmiskuntaan ja evoluutioon tätä Pakkista lukiessa. Ei siis juuri tätä ketjua. Vittu.
Jos kaipaat intellektuellimpaa seuraa, voin ryhtyä kirjeenvaihtoon kanssasi.
No mikä on nyt hätänä?