Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. :)
Ei tästä ehkä niin paska päivä tulekkaan, asennekysymys...

Tästä tulee loistava päivä, just sopiva ilma aamuhölkälle ja treenille. Treenien jälkeen safkaa naamaan, päiväunille ja sit voikin harkita treeniä numero 2. Hyvällä tuurilla saan tänään vielä tilaamani leuanveto telineenkin ja kohta vedän ainaki 100 leukaa yhtä soittoa.

Tästä tulee loistava päivä, just sopiva ilma aamuhölkälle ja treenille. Treenien jälkeen safkaa naamaan, päiväunille ja sit voikin harkita treeniä numero 2. Hyvällä tuurilla saan tänään vielä tilaamani leuanveto telineenkin ja kohta vedän ainaki 100 leukaa yhtä soittoa.

Just näin!
Jätän nuo hölkät poies, pyörällä salille. Tavoitteita pitää aina olla, se pitää mielen virkeänä! :)

Miksi tampereella tulee aina niin kova humala+krapula? Oikeesti tiedän vastauksen, mutta esitän silti tietämätöntä. Onneks enää ei ole kuitenkaa rapulaa.

Tuu juomaan tänne jänkhälle, täällä aletaan oikeasti juomaan vasta kun etelän pellet menee jo nukkumaan. Äsken kun tulin kouluun kuulin meidän yli 50v vaksien keskustelevan siitä, kuinka olivat olleet molemmat kännissä koko viikonlopun :D

Huomenta hilloperseet! :)

Onko kaikki töissä tai opiskelemassa vai onko ketään täällä paikalla?

Kyllä täällä ollaan siihen asti kun salille lähtee.

Aika paskamainen olo vaan vielä. Jos sitä menis joko illalla tai päivällä jolloin ehtisi vilkaista 5 jaksoa Sons of Anarchya.

Kyllä täällä ollaan siihen asti kun salille lähtee.

Aika paskamainen olo vaan vielä. Jos sitä menis joko illalla tai päivällä jolloin ehtisi vilkaista 5 jaksoa Sons of Anarchya.

Itekki lähössä selkärääkkiin 20 minuutin sisään... En tiiä missä salilla käyt, mutta yleensä on päivisin aika tyhjää saleilla, kun kunnon ihmiset on töissä. Kuten tuo Blueberry

Mä oon töissä mutta tässähän sitä kuitenkin ollaan :D

Mikäs nyt ois pakkiksen offtopicia tärkeempää? ;)

Mikäs nyt ois pakkiksen offtopicia tärkeempää? ;)

Kaiken lisäks oon helvetin hyvä ja kehuja tulee esimieheltä vaikka todellisuudessa istun pakkiksella ;) Se menee niin että kaikki täällä katsoo kuinka hyvin blueberry tekee työnsä :D

Kaiken lisäks oon helvetin hyvä ja kehuja tulee esimieheltä vaikka todellisuudessa istun pakkiksella ;) Se menee niin että kaikki täällä katsoo kuinka hyvin blueberry tekee työnsä :D

No jos tällä taktiikalla saat kehuja ja oot hyvä niin antaa mennä :D Millasessa paikassa mahdat olla töissä? Joku täyspäivänen pakkiksen mode ois hieno ammatti, mutta palkkaa sellasesta hommast ei kai kamalasti irtoa. Vois kysästä Mikeltä

No jos tällä taktiikalla saat kehuja ja oot hyvä niin antaa mennä :D Millasessa paikassa mahdat olla töissä? Joku täyspäivänen pakkiksen mode ois hieno ammatti, mutta palkkaa sellasesta hommast ei kai kamalasti irtoa. Vois kysästä Mikeltä

Katos juju tässä on että teen koko ajan töitä :) mutta ihan vaan istun toimistolla tietokoneen ääressä enempää en paljasta!

Kuinka helvetin moni pakkikselta työskentelee toimistolla kun niin moni kirjoittelee tänne töistä?

Mä ainakin.. Luultavasti suuri osa on näitä? Täähän on kuin feispuuk, molempiin ehtii..

Putin kävi tsekkaamassa, että Felix pääsee hyppäämään turvallisesti.

643880_10151303999463132_28839740_n.jpg

Meitsi lähtee nyt salille testailemaan noita uusia vetoremmejä, josko ihan paskoja en tullu ostaneeks.

Mä mietin laittaisko tänään 5 vai 10kg maveen lisää.. toistot pitäs heilua 5-7 välimaastossa ja jos viimeksi tein kutosen niin kyllä se varmaan 10kg lisää kestää.

LOL.. Putin kyllä ehtii joka helvetin paikkaan. :) Mitäköhän se tempaisee seuraavaksi?

Back
Ylös Bottom