Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaupungilla pyörähdettyäni, huomasin stokkan hullujen päivien alkaneen. Pitihän siellä käydä pööpöilemässä, mukaan tarttu jopa puolikiloa karkkia :D Ja porukkaa kyllä riitti...

Ottaako päiväunet vai mennäkö suoraan salille? Pehmeä sänky houkuttaa niin pirusti, mutta ehkä sitä tulisi mentyä illalla ajoissa nukkumaan jos nyt jo kävisi salilla. Nöf nöf.

Ottaako päiväunet vai mennäkö suoraan salille? Pehmeä sänky houkuttaa niin pirusti, mutta ehkä sitä tulisi mentyä illalla ajoissa nukkumaan jos nyt jo kävisi salilla. Nöf nöf.
Mä yritin päikkäreitä mutta jostain syystä tänää ei onnistunu millää.. Runkuksha se meinas mennä ku kleopatra ei kertonu mitää ja jäin kuvittelee kaiken :jahas: Nyt kahvia, ja töissä varmaa kofeiinilinja jatkuu ku ei pääse ajoissa tutimaa kuitenkaa...

Mulle tulee aina näin keskellä viikkoa sellanen inhottava fiilis, et flunssa meinais iskeä :( Luin just uutisista, et seksi ehkäisee flunssaa, pitäis kuksia 1-2 kertaa viikossa. Paremmalle se kuulostaa, kun 6 pussia Finrexiniä.

Mulle tulee aina näin keskellä viikkoa sellanen inhottava fiilis, et flunssa meinais iskeä :( Luin just uutisista, et seksi ehkäisee flunssaa, pitäis kuksia 1-2 kertaa viikossa. Paremmalle se kuulostaa, kun 6 pussia Finrexiniä.

Saako tota apteekista? Tai kelakortilla jostain muualta?

Minä oon sit varmaan allerginen seksille kun oon yleensä pahiten ja jatkuvasti ollu kipee sillon kun sitä ois saatavilla. Nythän sitä ollaanki sitte niin terveitä, ettei paremmasta väliä :D

^Sä vaatisit vaan enemmän siedätyshoitoa.

Kysy Daiinalta, eikös se oo apteekissa töissä :D

No jään orttelemaan vastausta. Tätä palstaa hän kuitenki lukee niin ehkä vastaa erikseen kysymättäkin.

Vettä vaan sataa saatana ja kohta on pimeetäki ku perseessä jouluna.
Taidan syödä paketin pinaatti ohukaisia ja mennä salille.
Vittu mulla on boxeritki märkänä.

Back
Ylös Bottom