Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitähän sinä haluaisit. Tosin ranskalaiset ja nakit olisi juuri sellainen sopiva ateria tähän kohtaan. Huomiseksi töihin sitten nuo kanat.

:rolleyes: Mä taidan lähteä eka salille ja sitten tyhjentämään kaupasta kaikki rahkat. Miten ne voikaan olla taas lopussa?!

Pikkuhiljaa oppinu lentämää lentokoneilla tossa bf3:ssa. Pärjään nykyään jotenkuten jopa dogfigteissa!! Olispa ilotikku niin voi sitä lentämisen iloa sen jälkeen ja top gun soundträkki tietenkin taustalla soimassa! :hyper:

Pikkuhiljaa oppinu lentämää lentokoneilla tossa bf3:ssa. Pärjään nykyään jotenkuten jopa dogfigteissa!! Olispa ilotikku niin voi sitä lentämisen iloa sen jälkeen ja top gun soundträkki tietenkin taustalla soimassa! :hyper:

Jeteillä lentely on välillä mukavaa, mutta useimmiten puuduttavaa.

Salilla- sekä saunassa käyty, safka edessä ja salkkarit alkaa alle tunnin päästä. :)

Aaah oli pirun hyvät safkat äsken, paistettua riisiä ja siellä seassa katkarapuja. Kaikki merenelävät on herkkua, mut pirun kallista niin ei tuu pahemmin syötyä. Tänää löysin pakastimesta pussin niin sai korvata broiskun noilla.

Vois käydä siel hulluil päivil lauantaina, kun on CK boksereit alennukses. :haart: Mä tykkään ja naiset tykkää, kun on panostanu alusvaatteisiin. Ja jos mukaan tarttuis jokunen leffa/cd.

Riippuu täydellisesti siitä paljoko sitä söit. Jos söit vähän, oli roheiinia vähän jos paljon oli paljon. Yksinkertaasta!

Mäki syön kohta maksalaatikkoa. ÄitiEN tekemää, tietysti.

Mää sain maksalaatikkoa viime viikolla! Hitto, kun se oli hyvää pitkästä aikaa. Oikean äitin tekemää maksalaatikkoa ja puolukkasurvosta. :kuola: Paljokohan siinä on protskua...

Puolukka survoksessa ei kamalasti ole ellei käytä protskujauhoa suurusteena... Luultavasti äitisi ei käytä. Maksalaatikossa voi olla sitten enemmän tai toivottavasti oli, sano äipälle, että lihaa sinne ruokaan ;)

Nyt kun puhuitte maksalaatikosta, niin meikäläiselle tuli ikävä mustaamakkaraa. Heti ilmoitin porukoille, että ensi viikolla sauna lämpiämään ja mustaamakkaraa Lielahdesta.

Äiteen tekemä hirvenmaksalaatikko isän kaatamasta hirvestä :kuola: Voi hyvä helvetti miten on hyvää.

Mua ei muuten saisi sitten millään ilveellä tommosille hulluille päiville. Sekin on nykyään kai netissä, voi tilata sieltä kaikki lähtemättä hullujen akkojen tallottavaksi.

Mun äiti tekee parempaa maksalaatikkoa ku sun mukaäitis.

Mulle ei oo muuta maksalaatikkoa tarjolla ku äitien tekemä. Ei voi valittaa, ku ei oo valinnanvaraa.

Äiteen tekemä hirvenmaksalaatikko isän kaatamasta hirvestä :kuola: Voi hyvä helvetti miten on hyvää.

Mua ei muuten saisi sitten millään ilveellä tommosille hulluille päiville. Sekin on nykyään kai netissä, voi tilata sieltä kaikki lähtemättä hullujen akkojen tallottavaksi.

Joo no negatiivisia puolia on paljon niistä muutamia: paljon mammoja, paljon äitejä tuplalastenrattailla, kuuma, ahtaat välit, yleensä etsimäsi tuote on jo loppu, alkaa vaan vituttamaan siellä, menee koko päivä siellä... Pitkä lista, mutta silti CK bokserit :kuola:

Vois käydä siel hulluil päivil lauantaina, kun on CK boksereit alennukses. :haart: Mä tykkään ja naiset tykkää, kun on panostanu alusvaatteisiin. Ja jos mukaan tarttuis jokunen leffa/cd.

Dieselin bokserit on kivempia. Mun miehella on niita jokaista varia mita myydaan :D

Vartin paasta pitais lahtea kamppashoppailemaan. Tai huoneshoppailemaan pikemminkin. Ollaan kayty katsomassa jo paria mista yksi oli hyva, yksi ihan ok ja yksi ihan hirvea vanhoine plyysihuonekaluineen ja rikkinaisine kokolattiamattoineen.

Aaah oli pirun hyvät safkat äsken, paistettua riisiä ja siellä seassa katkarapuja. Kaikki merenelävät on herkkua, mut pirun kallista niin ei tuu pahemmin syötyä. Tänää löysin pakastimesta pussin niin sai korvata broiskun noilla.

Mä tykkään paljon enempi noista dressmannin man boksereista. Joka päivä näkee muistutuksen siitä, että kuuluis olla mies!

Back
Ylös Bottom