Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nousikko väärällä jalalla sängystä vai onko tervehdyksesi normaali laatuaan? :D Morotukset muillekkin jo heränneille. Yrittäkää kestää, se on maanantai, Doom's day.

Tyypillinen aamuhajoaminen. :D
Eli normaali settiä. Tänää jos taas selviää kattotuoleissa kiipeilyn niin joko sitä menis nyrkkeilee taikka puntille!

Aamulenkillä bongattu ekat jouluvalot:wtf:

Ensi kuussa mun mielestä voi jo aivan hyvin laittaa pihalle valot:D Mutta nyt on kyllä vähän aikaista..

Niinpä, sitten onkin jo melkein joulu:) Sais kyllä tulla jo pakkanen. En jaksa tätä kuraa ja allergiaa enää.

Jokohan se pitäis korkata toi jouluvitutusketju tältäki vuodelta.

Johan on maanantai joo: vttu siivoon. Aina vaa jännästi motivaatio katoaa kesken siivoomisen. Paskan määrä kun on taas huikea.

Joulu on paras juhla, oon tosin sillo kuubassa. Tekis mieli perua matka että pääsee nauttimaan joulusta kotisuomessa..

Joulukalenteri on telkkarin parasta antia.. Taitaa olla ainoita ohjelmia mitä oon viimeisten 2-3 vuoden aikana katsonut SUORANA.. tai no jutan superdieetit oli toinen.

Marraskuussa voi todellakin laittaa jo parvekevalot, ihan vaan siksi ettei ois aina niin pirun pimeää.

Jep, muttei semmosia vilkkuvia. Hitto ne on hirveitä :D

Mulla on koristeltu valkoinen joulukuusi ympäri vuoden pystyssä. Tällä hetkellä parvekkeella, ku sisälle ei taas mahdu. Otan kaikki ne vuodet takaisin, ku en voinu pitää kuusta. Mut mä oon muutenki outo, ett se menee siihen samaan syssyyn.

Et sä ainakaa mun naapurissa sitte asu.. Hitsi mä bongaisin tommoiset hörhöt välittömästi ;)

Hitto mikä viidakko tuolla takapihalle. Viimeks kun leikkasin nurmikon tais olla vielä yli 20lämmintä. Joku viherpeukalo vois kertoa kannattaako toi nurmikko leikata vielä ennen lumien tuloa vaikkei se mua mitenkään häiritse.

Hitto mikä viidakko tuolla takapihalle. Viimeks kun leikkasin nurmikon tais olla vielä yli 20lämmintä. Joku viherpeukalo vois kertoa kannattaako toi nurmikko leikata vielä ennen lumien tuloa vaikkei se mua mitenkään häiritse.

Mun mielestä kannattaa jossei oo mitään tulvaa tai vastaavaa. Voihan se olla ettei talvea ees tule?

Tänä vuonna tulee hyvä joulu, joten se saisi oikeastaan tulla aika saatanan äkkiä.

Hirmu romanttisesti sanottu:haart:

Mutta jee, jouluvalokeskustelu:) Onko kukaan nähnyt sellaisia timantti/kristalli-nimisiä jouluvaloja ulkokäyttöön? Näyttäisi olevan vain sisäkäyttööön kaupoissa.

Mun mielestä kannattaa jossei oo mitään tulvaa tai vastaavaa. Voihan se olla ettei talvea ees tule?

No kai se mukavammalta ainakin sitten keväällä näyttäs. Sinällään ihan sama kärsiikö nurmikko kun toi on aika huonossa hapessa muutenkin. Vois hommata jonkun siirtonurmikon ens keväänä, mutta eiköhän se taas jää ajatuksen asteelle.

Mä tykkään tosi paljon joulusta, mut en jaksa ajatella sitä viikkoja kestävänä projektina. Muutama päivä riittää, koristeitakaan en laita pitkäksi aikaa esille. Ja lahjat hankin enemmän tai vähemmän viime tipassa. En oikein osaa ajatella olevani jouluna missään muualla kuin Suomessa. Ulkomailla asuessa uhkailin aina, että jos en saa lomaa jouluksi, niin sanon itseni irti :D

Mä tykkään tosi paljon joulusta, mut en jaksa ajatella sitä viikkoja kestävänä projektina. Muutama päivä riittää, koristeitakaan en laita pitkäksi aikaa esille. Ja lahjat hankin enemmän tai vähemmän viime tipassa. En oikein osaa ajatella olevani jouluna missään muualla kuin Suomessa. Ulkomailla asuessa uhkailin aina, että jos en saa lomaa jouluksi, niin sanon itseni irti :D

Joo kieltämättä nyt vähän nyppii että on reissu jouluna, aluksi se tuntui hyvältä idealta. No tämän kerran jos.. Kai kuubassa on joku latino pukkina :D

Tänä vuonnahan ei juhlita joulua, kun maailmanloppu tulee 21.12.2012.

Tuli muuten tästä mieleeni, että miksi se maailmanloppu tulee 21.12. eikä 20.12. (en ole lukenut niitä juttuja missä tämä perustellaan)?
Mä ymmärtäisin 20.12.2012 paremmin, kun se "rimmaa" tollai kivasti vuosiluvun kanssa... :D

Back
Ylös Bottom