Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kairan tuntien sillä on hyvällä todennäköisyydellä käsi housuissa ja toisen etusormi nenässä kun röhnöttää siinä soffalla..

Heiiii! :D ei oo ikinä ollu etusormi nenässä! Ehkä...

Täydellinen rentoutumisen tila on siis tosiasia. Tuleeko Miehen Puolikkaat telkkarista?

Kyllä. Kuola valuu hitaasti toisesta suupielestä. Tuli töllöstä joo. Just loppu.

Mä korkkasin eilen mun uudet kalsarit. Vedin ne jalkaan ja kupitin. Kalsarien mahti on hyvin suuri kun ei tullu ees minkäänlaista krapulaa. Oli myös tosi hauskaa.

Nyt on jytky pyöriny seittemän minuuttia. Örgh

e. Vissiin neljäs tai viides kierto menossa. hehe

Kun keittää maitoa... Don't push your luck! Luulin löytäväni juuston jääkaapista ennen kuin maito rupeaisi kiehumaan kunnolla. Olin väärässä...
Huone täynnä savua, palohälytinkin huomasi sen viereisessä huoneessa ja hella ihan mustana. Vittu. :jahas: Toivottavasti lasagnesta tulee
ees hyvää... Ai niin, ja päätä särkee ja haisen kärventyneeltä...

Kun keittää maitoa... Don't push your luck! Luulin löytäväni juuston jääkaapista ennen kuin maito rupeaisi kiehumaan kunnolla. Olin väärässä...
Huone täynnä savua, palohälytinkin huomasi sen viereisessä huoneessa ja hella ihan mustana. Vittu. :jahas: Toivottavasti lasagnesta tulee
ees hyvää... Ai niin, ja päätä särkee ja haisen kärventyneeltä...

Mä heitin keittiön palohälyttimen kaappiin kun se valitti välillä kun pelkästään avas uunin luukun ja höyryt pääs pihalle. Siellä se on vieläkin. Kuulenpahan ainakin ajoissa jos kahvipaketti leimahtaa yhtäkkiä

Mulla on palohälytin siinä ainoassa huoneessa, jossa ei oo tulensijaa, mutta sinne yltää hyvin käryt, kun
keittää maidot hellalle. (Ei ollut ensimmäinen kerta. :rolleyes: ) Onneksi lasagnesta tuli hyvääääää! :kuola:

Mää oon muutaman kerran kuullu tän biisin ohimennen radiosta ja se kuulosti kauhian herkältä
kappaleelta. Nyt rupesin kuunteleen sanoja, niin jätkä laulaa vaan jostain isoista tisseistä!
Maailman huonoimmat lyriikat, mutta kiva biisi ja kiva kertsi...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Päivä menee aika ohisektoriin kun herää 14:30, ja klo 19:00 pitäisi lähteä porukassa katsomaan El Clasicoa keskustan urheilubaariin. Noh, ehtiihän sitä opiskella muinakin päivinä.

Kohta bodyjumpalle tiristimään eilisiä turvotuksia tiehensä. Tuli pari hyvää leffaaki katseltua hyvässä seurassa.

Tuli eilen käytyä katsomassa Puhdistus. Aivan mahtava leffa! Ja enpä ole vielä mitään muuta elokuvaa katsoessa parkunut yhtä paljon.

Nyt saa muuten suositella jotain hyviä elokuvia, kun ajattelin Makuunissa vierailla kohtapuoliin kerran sielä leffat on 2e kappale. Jotain kotimaisia hyviä tietenkin eikä mitään hollywood höttöä nyt. Havukka-ahon ajattelijan ja Härmän ajattelin ainakin ottaa jos löytyy. Härmä kyllä vaikutti tosi paskalta trailerin perusteella, mutta ehkä se osottautuu paremmaksi?

War of the dead (tai Stone's war muistaakseni), suomalaiset näyttelijät mut englanniks puhutaan.

Nyt saa muuten suositella jotain hyviä elokuvia, kun ajattelin Makuunissa vierailla kohtapuoliin kerran sielä leffat on 2e kappale. Jotain kotimaisia hyviä tietenkin eikä mitään hollywood höttöä nyt. Havukka-ahon ajattelijan ja Härmän ajattelin ainakin ottaa jos löytyy. Härmä kyllä vaikutti tosi paskalta trailerin perusteella, mutta ehkä se osottautuu paremmaksi?

Vuosaari ja Iron sky!

Kovasikajuttu!

No pärisin toisessa ketjussa, mutta sieläkin tuli ämmät heti nalkuttamaan. Ylläri.

e. Taino mitä sitä kunniaa suotta jakamaan.

Back
Ylös Bottom