Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

2u3a6y3y.jpg

Ootteko ikinä käyny Keppana Kellarilla?
Tuli eilen syötyä Jättilöytö 2 xl ateria. Siinä on 500 g perunamuussia, 50g voisilmä, 2x 500g porsaan ulkofilepihviä ja salaattia ja kananmuna.
Otin puolen litran maidon kyytipojaks, vaikka tarjolla olisi ollut 280 eri olut merkkiä..

Olin muute ton jälkeen aika täys. :)

Huomenta. Täytyykin siirtää jumppailut illemmaksi, koska näköjään unta riitti. :D Kohta leffapäivän pariin kamun luo.

Ootteko ikinä käyny Keppana Kellarilla?
Tuli eilen syötyä Jättilöytö 2 xl ateria. Siinä on 500 g perunamuussia, 50g voisilmä, 2x 500g porsaan ulkofilepihviä ja salaattia ja kananmuna.
Otin puolen litran maidon kyytipojaks, vaikka tarjolla olisi ollut 280 eri olut merkkiä..

Olin muute ton jälkeen aika täys. :)

Näyttää ihan syötävältä. :D

Seksi- ja parisuhdeosiolle on avattu ketju, jonka nimenä on ytimekkäästi "Rakkaus". Minä luin siitä ensin tietenkin että "Runkkaus". Maailma on erilainen itsesaastuttajan silmin.

Seksi- ja parisuhdeosiolle on avattu ketju, jonka nimenä on ytimekkäästi "Rakkaus". Minä luin siitä ensin tietenkin että "Runkkaus". Maailma on erilainen itsesaastuttajan silmin.

Mä luulen jo et silmissä on vikaa, ku oon joka ikinen kerta lukenu sen et 'runkkaus'. :face:

Hei apinat, päivä on jo puolessa ja te vasta heräätte! :)

Noku meni ny vähän myöhään ja vaatii kuitenki 8 tunnin unet.

Täällä on koko alakroppa aika tukossa... Eikä kipua lievitä tää putkirullailu kyl yhtään. Mut saa ainakin nostettua kipukynnystä ja jos se sit oikeesti jotain auttaiski.

Pitää tänään putkirullailla itsekkin. Reisien sivut tuottaa vieläkin helvetillistä kipua. Kai siihenkin tottuu joskus.

Jooh, ei ehkä huomennakaa pääse vielä salille, ku iski kurkkukivut sun muut ihanuudet tähän kuumejakson päätteeks... Ei vittu ihminen kestä olla ilman salireeniä 5pv putkeen!!

Salimusa thredista löyty sellanen esittäjä ku Two steps from hell. Ei voi muuta sanoo ku jumalaista musiikkia tekee! :haart: Heti laitoin kappaleet tikulle, että voin autossa aina kuunnella!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Salimusa thredista löyty sellanen esittäjä ku Two steps from hell. Ei voi muuta sanoo ku jumalaista musiikkia tekee! :haart: Heti laitoin kappaleet tikulle, että voin autossa aina kuunnella!"

Huh huh, kolahtaa kyllä täysillä nuo biisit :hyper: Eiköhän katsasteta loputkin tuotannosta samantien :)

E: Fail quote :<

Miten toi kello voi taas olla jo yli kaks?! Salilla sentää kerenny jo käymää, mut viä pitäs pakkailla ja siistiä kämppää ja sitte illasta pitäski mennä leffaa ja kahville ja kaikkee... AAAAARRRRGGGGHHHHH... Viikonloput menee aivan liian nopsaa.

:P

Mää söin aamupalan ja aattelin tehä lounasta. Toiminnantäytteinen päivä tähän mennessä siis! :thumbs:
Illalla salille suorittaan perjantainen jalkatreeni. Siinä se päivä sitten taas menee...

Back
Ylös Bottom