Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jeejee ja ihan just kohti salia!

Asioita, joita Wilmo ei opi ikinä ymmärtämään, n. 143: Minkä helvetin takia pitää tulla ensiapuun jonku jonninjoutavan vaivan takia viikonloppuna. "Nyyh miul on 38c kuumetta ja nuha, miks tääl joutuu jonottamaa, miks toi ambulanssilla tuotu pääs ekana?"

Hienoo oot happy!! Ootko ehtiny treenaan?

Katottiin avengers ja sohvalta noustessani koen hirveetä tuskaa, jalat kipeet, olkapäät paskana ja selkäki ilmottelee. Taidan ottaa buranaa, luojan kiitos huomenna lepo.. ellen oo sit kipeeksi tulos?? :(

Reenit tungetaan mihin saadaa, vaikka viideksi aamulla =) ja hyvin on kerinny. Mulla etuolkapäät kireenä ja nyt pakarat ei meinaa palautua... Sun reeneillä ku riuhtoo ni heikommalla nostaa varmaan jo tulehduksenomaisen tunteen kroppaan.
On muuten komia keli!

Huomenia. Ei helvata mihin vapinoihin ja sydämentykytyksiin sitä tuli herättyä. No kyllä tästä vielä salipäivä tehdään. :)

Reenit tungetaan mihin saadaa, vaikka viideksi aamulla =) ja hyvin on kerinny. Mulla etuolkapäät kireenä ja nyt pakarat ei meinaa palautua... Sun reeneillä ku riuhtoo ni heikommalla nostaa varmaan jo tulehduksenomaisen tunteen kroppaan.
On muuten komia keli!

Ok hianoo! Joo nyt on ihan jees taas olo, yön yli nukkuu niin toipuu aikas hyvin. Jos koetat välillä eristävempiä etu ja takareiskoille? Tai teet reisiojennukset eka ja vasta sit kyykyt päälle? Reisikoukistukset ja vasta tokana SJMV. No kyllä sä tiedät.

Juu hieno keli istua tatuointituolissa :D

p.s. ens viikonloppuna muute torstaina olisin menos pohjanmaalle päin, mutta sä vissiin oot töissä? Jotta toiste sitte?

Huh, näin muuten unta, että olin juopottelemassa. Herätessäni huokaisin helpotuksesta etten ollutkaan. Joskus näinkin päin.

Back
Ylös Bottom