Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Treeniä, joo. Reidet pumppiin ja silleen. Pitää talvella ehdottaa valmentajalle josko alkais treenaan lauantaisin aamulla ja illalla, etu- ja takareidet erikseen.. Ihan sama kummat treenaa ensin, aina kuitenkin kunto hyytyy melkosesti eikä saa itestään irti tarpeeks.

Mää treenaan aina ihan hirveissä paidoissa jotka on vielä huonoa materiaaliakin. Housujen pitää kuitenkin olla hyvät, ei saa näkyä pylly läpi kun kyykistyy. Siis todella vaikea löytää sellaisia housuja, mitkä EI näy. Bia brazilit on ihan jees.

Mulla on yhdet Bia Brazilit ja ne oli toki kalliit aikanaan, mutta voin sanoo et kun ne on kohta kuus vuotta kestäny ja edelleen tosi hyväkuntoiset. Hintansa väärti niin sanotusti :) Yks mihin on tullu viime aikoina panostettua on hyvät treenialusvaatteet, varsinkin treeniliiveihin uppoais kevyesti rahaa kun haluu kuitenkin hyvät. Treenipaitoina vaihtelee tollaset perus painijanselkätopit tai toisinaan käytän myös t-paitoja, ei tosin mitään lady fittejä vaan ihan normaaleja. Noi lady fitit on aika paskoja treenatessa kun eivät useinkaan oo tarpeeks pitkiä (ja mulla ei todellakaan ole sellainen kroppa että napapaidassa kekkuloisin) ja muutenkin vähän ahdistavia kapistuksia.

Treeniä, joo. Reidet pumppiin ja silleen. Pitää talvella ehdottaa valmentajalle josko alkais treenaan lauantaisin aamulla ja illalla, etu- ja takareidet erikseen.. Ihan sama kummat treenaa ensin, aina kuitenkin kunto hyytyy melkosesti eikä saa itestään irti tarpeeks.

Sama treeniä kohta, kahvi pian done. Sit autoon lampunvaihto pikaisesti, mannisen maniaa kehiin ja salille 200 toistoa olkapäitä ja n. 150 ojentajia. Kivaa :D

Niin ja bia brazileista, vaimolla on kans parit. Ne on hemmetin hyvät ja ne istuu, vaikka ei olis ifbb bikinifitness fysiikka. Ja näyttää uudelta monenki käytön jälkeen.

Kyl tää treenivaatejuttu kuulostaa vaikeelt... Mä oon vetäny koko treeniuran samois kauhtuneis mustis kollareis, converseis ja vaihtelevis t-paidois tai tankis. Eikä se rauta kyl yhtään huonommin oo noussu. Tietty joskus oon just ajatellu kanssa treenaajia ja en oo laittanu sitä löysintä ja vilauttelevinta tank toppia ruuhka-ajalle...

Juu, ei se vaatetus kyllä tuloksiin vaikuta. Mutta jos haluaa hifistellä niin kyllähän sekin käy. Kaikki vaatteet ei vaan oo niin toimivia jumppaan, esim. eilen käyttämäni t-paita kiristi ihan liikaa olkapäiden kohdalta jolloin se ei ajanut asiaansa. Perus treenitoppi ja urheilucaprit toimii parhaiten ja joskus pitää tosiaan ajatella kanssatreenaajien hyvinvointiakin. :D Treenitossuina oon käyttäny Feelmaxin ohutpohjaisia tossuja ja harmia niistä ei vielä oo ollut, vaikka ne ei tuekkaan jalkaa tarpeeksi.

Sama treeniä kohta, kahvi pian done. Sit autoon lampunvaihto pikaisesti, mannisen maniaa kehiin ja salille 200 toistoa olkapäitä ja n. 150 ojentajia. Kivaa :D

Niin ja bia brazileista, vaimolla on kans parit. Ne on hemmetin hyvät ja ne istuu, vaikka ei olis ifbb bikinifitness fysiikka. Ja näyttää uudelta monenki käytön jälkeen.
Nonii, oikein volyymia :D Mulla tuli joskus EDT-treeneissä 400 toistoa käsiä tunnin aikana, 45min tehokasta treeniaikaa ja yhteensä vartti taukoa, eli 5min aina yhden blokin välillä. Pumppi oli... Uskomaton. Joskus teen tuota vielä kintuillekki, koska ainakin kädet turpos ihan sairasta tahtia.

Salivaatteet ei vielä ole ollu panostuksen alla, varmaan lähinnä oman salin käyttäjistä perinteistä suomalaista tuulipukeutumista meikäläinen. Ihan väärän kokosia perusverkkareita käyttäny, ainoo mitä ostanu varta vasten ollu sisäkengät.

Pukeudutaan sitten joskus, kun siirrytään jumppailusta treenaamiseen. :)

Mulla on kans ihan paskat paidat ja vaatteet, vasta viime aikoina ruvennu ostaan gaspia, betterbodies ja semmosta. Kieltämättä ne on paljon mukavemmat reenata kuin jotki adidaksen verkkarit ja perus (mainos) t-paidat kuten fittukku, sun muut..

Niin onhan niissä vaatteissa mukavuuseroja. Tämä on nyt vähän kuvottava syy, mutta en käytä kalliita paitoja kun mun hiki ei haise kovin pahalle. Eli ne kaupasta ostetut perustopit pysyy tosi pitkään hyvinä. Mun ihan lempparipaita on pn-liiton iso sininen t-paita, pitäis hommata lisää vähän löysempiä t-paitoja.

Mulla on yhdet Bia Brazilit ja ne oli toki kalliit aikanaan, mutta voin sanoo et kun ne on kohta kuus vuotta kestäny ja edelleen tosi hyväkuntoiset. Hintansa väärti niin sanotusti :) Yks mihin on tullu viime aikoina panostettua on hyvät treenialusvaatteet, varsinkin treeniliiveihin uppoais kevyesti rahaa kun haluu kuitenkin hyvät. Treenipaitoina vaihtelee tollaset perus painijanselkätopit tai toisinaan käytän myös t-paitoja, ei tosin mitään lady fittejä vaan ihan normaaleja. Noi lady fitit on aika paskoja treenatessa kun eivät useinkaan oo tarpeeks pitkiä (ja mulla ei todellakaan ole sellainen kroppa että napapaidassa kekkuloisin) ja muutenkin vähän ahdistavia kapistuksia.

Joo ei ne hinnaltaan mitkään mukavimmat ole, mutta tosi hyvää materiaalia! Ja tämä on paljon sanottu ihmiseltä, joka kykkii syväkyykyssä 80% treeneistä :D

Noi ladyfit-paidat on musta ikäviä kun tulee kainaloihin hikiläiskät. Sellainen löysempi paita on mukavampi. Jännä muuten tuo pukeutumisjuttu, meidän salilla on todella epäsopivaa treenata paljastavissa topeissa, mutta kun kävin kesällä kerran wolffilla niin siellä oli kaikki naiset vartaloa nuolevassa tissitopissa. Enkä sano pahalla, olen suuri tissien ystävä. Erilainen pukeutumiskulttuuri vaan.

- - - Updated - - -

Ihme vaatekeskustelu. Aihe vaihtuu nyt. Uusi aihe: alastomat naiset.

Johan mää mainitsin tissit.

Pitäs opiskella koko päivä ja koittaa todistaa pari liian vaikeaa juttua :(

Ei onnistuisi tällä päällä, ainakaan juuri nyt... :D Iltapäivästä voisi lähteä kaupungille, mutta ei siellä kukaan huomaa vaikka huitelisi miten pää jumissa.

Ja täällä on melkein sama mitä salille laittaa päälle, sen verran outoja virityksiä tulee vastaan, ettei helposti erotu joukosta vaikka olisi neonkeltaiset haalarit päällä.

^no hyi, äläpä söpöstele täällä iso mies

Back
Ylös Bottom