Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään ratikassa salilta tullessa väsyneenä ja nälkäisenä ja kropassani jylläävien testojen aggressivisoimana alkoi nopsaan ärsyttää kovaääninen juoppokaksikko, jotka kessutteli ja räki penkeille ja lattioille. Huomautin asiasta ja toinen rääväsuu huusi: "Ootsä homo vai huora? Vitun runkkari, mä tungen mun kyrvän sun perseeseeen vittu! Ja isken sulta hampaat kurkkuun! Tiiätsä kuka mä oon? Mä oon moottoripyöräkerhon pomo, ei kannata mulle vittuilla!"

Jotenki tuli tästä mieleen ku olin eilen paikallisessa pubissa juomassa limsaa GASP tank topissa ihan vitun hikisenä suoraan salilta tulleena, oli vielä punnerrettu ja tehty ojentajia vitusti. No siinä oli jotain 18 kesäsiä kolleja pienessä nousussa ja ne veti jotain leikkitappelua siinä ja jengi oli jo ihan peloissaan. Satuin kulkemaan siitä ohi ja huusin sille kovemmalle niistä et HEI. Se kääntyi heti katsomaan niinkun joku saaliseläin mua ja tuijotti jotenkin uhatun oloisesti. Sanoin sille vaan, et sun passi putos ja osoitin lattialle. Se nosti sen ja selitti jotain et kiitti.. ihan vitusti ja sit läppäs mua olkapäähän. Sanoin sille vaan et jees ja jatkoin matkaa..

Jotenki tuli tästä mieleen ku olin eilen paikallisessa pubissa juomassa limsaa GASP tank topissa ihan vitun hikisenä suoraan salilta tulleena, oli vielä punnerrettu ja tehty ojentajia vitusti. No siinä oli jotain 18 kesäsiä kolleja pienessä nousussa ja ne veti jotain leikkitappelua siinä ja jengi oli jo ihan peloissaan. Satuin kulkemaan siitä ohi ja huusin sille kovemmalle niistä et HEI. Se kääntyi heti katsomaan niinkun joku saaliseläin mua ja tuijotti jotenkin uhatun oloisesti. Sanoin sille vaan, et sun passi putos ja osoitin lattialle. Se nosti sen ja selitti jotain et kiitti.. ihan vitusti ja sit läppäs mua olkapäähän. Sanoin sille vaan et jees ja jatkoin matkaa..

Oonkohan nähny ton kohtauksen jossain leffassa joskus???

Pandalle löytyi uusi harrastus tankoilun jatkoksi:

http://yle.fi/uutiset/burleski_on_nyt_miesten_juttu/6313726

Olisipa tuossa jännä harrastus.

http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/burleski-ei-ole-vain-naisten-juttu/2012/03/1506618

1352649.jpg

Nyt nukkumahan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitäs perustaa MCpakkis.. Ei mitään nimiä, vain nimimerkkejä (että kuulostaa tosi hooceelta)

Minulla on kaljamaha sekä parta, eiks kaikilla MC:llä ole? Nimimerkki ei kyllä aiheuta pelonväreitä missään eikä muutenkaan tää babyface parran alla.. Mut voisin olla nimimerkissäni löytyvän aineen vaikutuksen alla siellä missä kuljetaankaan.. Pitää kai se yks säälittävä maskotti olla mukana?:D

Huomenna pääsee buffaan ja lahjuksia keräämään koulutusiltamiin, uujee. Mut nyt unten maille. :)

Yötä vaan kaikille tasapuolisesti.

Back
Ylös Bottom