Rectalpenenator
Banned
Vittu ku on hiljasta.. mä oon just saunomassa täs. Vittu ku tuntuu hyvälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vois ajella autottoman päivän kunniaksi yhden 500 km![]()
Miksi sitä herää sillonkin aikasin vaikkei olisi pakko..? Ja vielä vajailla unilla? Saa taas tänä iltana taistella seiskan aikaan unta vastaan..
Mä heräsin ainakin liian aikasin sen takia, että naapurissa joku helvetin piski haukku. Mun mielestä vois kerrostaloissa kieltää kotieläinten pidon kokonaan, ehkä jotain kaloja vois olla akvaariossa, mutta ei muuta.
Mä heräsin ainakin liian aikasin sen takia, että naapurissa joku helvetin piski haukku. Mun mielestä vois kerrostaloissa kieltää kotieläinten pidon kokonaan, ehkä jotain kaloja vois olla akvaariossa, mutta ei muuta. Kohta pitäs kyllä lähteä pyöräilemään, vaikka aavistuksen vielä tuntuu eilen nautittujen kaljojen vaikutuksia.
Saattaa kyllä olla itelläkin eilisillä kaljoilla osuutta huonounisuuteen vaikken montaa edes juonu. Jaksaiskohan sitä ite käydä vaikka kävelee toi järvi ympäri..
Oliko lunta?
Yöt.
Oho, Por0 ei mökötä! Mitäs sulle on sattunut? Tai no, älä kerro. Mutta nythän ne kuulemma sanoo että tulee joku ydintalvi, kai se on hyvä alkaa joo tolleen henkisesti valmistautumaan.