Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta, heräsin jo 4.30 ja pitäs treenata mayorsillaki.. No boostereilla pääsee tunnelmaan. :D

Mä tajusin, että oon välillä kauhia hätähousu. Siis, nyt kun mä kelaan tätä kun alotin salilla käymisen taas niin tuntuu että kaikki asiat pitäis tietää nyt, tässä ja heti, kaikki asiat pitäis osata jo heti, ruokavalio pitäis olla heti ekasta päivästä lähtien täydellinen. Yritän vaan aina miettiä, ettei mulla oo mihinkään kiire. Ehkä mä oon vähän myös perfektionisti, ehehe...

Vois ajella autottoman päivän kunniaksi yhden 500 km :)

Onks se tänään? Jes. Olis siistiä jossei oo liikentees muita :D

Liian pitkään nukuttu! Mut ei auta ku äkkiä aamupalat naamaan ja ulos! Ulkona on aika siistin sumuista. :)

Aamupalaa tässä juurin nautitaan.

Huomenta. Pelottaa tän päivän hc-jalkareeni jo valmiiks. Onko tänään se päivä kun laattaan ekaa kertaa? Ihan ku odottais neitsyyden menettämistä: tietää että kohta sattuu, mutta silti sitä haluaa kokeilla. Toivottavasti ei pupu tule pöksyyn niin, että jäisikin vaan ykköspesälle: olkareeneihin. Pakara tuntuu perseeltä ja pitäis mennä vieraalle salille vielä. Mitkäs ne oli ne selittämisen tasot psykologiassa...?

Miksi sitä herää sillonkin aikasin vaikkei olisi pakko..? Ja vielä vajailla unilla? Saa taas tänä iltana taistella seiskan aikaan unta vastaan..

Miksi sitä herää sillonkin aikasin vaikkei olisi pakko..? Ja vielä vajailla unilla? Saa taas tänä iltana taistella seiskan aikaan unta vastaan..

Mä heräsin ainakin liian aikasin sen takia, että naapurissa joku helvetin piski haukku. Mun mielestä vois kerrostaloissa kieltää kotieläinten pidon kokonaan, ehkä jotain kaloja vois olla akvaariossa, mutta ei muuta. Kohta pitäs kyllä lähteä pyöräilemään, vaikka aavistuksen vielä tuntuu eilen nautittujen kaljojen vaikutuksia.

Mä heräsin ainakin liian aikasin sen takia, että naapurissa joku helvetin piski haukku. Mun mielestä vois kerrostaloissa kieltää kotieläinten pidon kokonaan, ehkä jotain kaloja vois olla akvaariossa, mutta ei muuta. Kohta pitäs kyllä lähteä pyöräilemään, vaikka aavistuksen vielä tuntuu eilen nautittujen kaljojen vaikutuksia.

Mä en heränny piskien haukuntaan, vaikka tuolla alhaalla pari asuukin samassa huoneistossa. Ovat kyllä ihmeen hiljaisia kun en ole kertaakaan kuullu niitä tän 5kk aikana. Liekö on kuonokopat aina sisällä:D Mut ymmärrän kyllä, joskus asunu vähän aikaa talossa jossa eri rapussakin olevasta koirasta aiheutu melua..
Saattaa kyllä olla itelläkin eilisillä kaljoilla osuutta huonounisuuteen vaikken montaa edes juonu. Jaksaiskohan sitä ite käydä vaikka kävelee toi järvi ympäri..

Saattaa kyllä olla itelläkin eilisillä kaljoilla osuutta huonounisuuteen vaikken montaa edes juonu. Jaksaiskohan sitä ite käydä vaikka kävelee toi järvi ympäri..

Älä, kuulostaa liian kohtalokkaalta!

Mä herään monesti yöllä kylmyyteen tai siihen, että ulkona viikonlopun juhlijat huutelee kännissä. :face:

Huomenta! Sumusta on täälläkin. Sumu lähtee kahvilla sanovat.

Oliko lunta?

Yöt.

Ei ollu valakosta höttöä siellä.

Oho, Por0 ei mökötä! Mitäs sulle on sattunut? Tai no, älä kerro. Mutta nythän ne kuulemma sanoo että tulee joku ydintalvi, kai se on hyvä alkaa joo tolleen henkisesti valmistautumaan.

Elä sie karkeista vaahdokkain ala mulle. :D Täällähän on aina ydintalvi, joten ei ole minkäännäköstä hätäpäivää. Isoveli ajatteli vaihtaa kelkankin, niin josko ens talvena ajaisin vaikka kaks kertaa kelkalla. :whip:

Ihanaa, vapaapäivä! Tänään en todellakaan kuntoile, korkeintaan jotain venyttelyä ja kevyttä kävelyä kaupoilla. Tuli vähän ylitreenattua viime viikolla..

Heräsinpäs hiilarikrapulaan. Illalla tuli leffaa katsoessa mätettyä puoli levyä suklaata, proteiinipatukka, pari palasta pizzaa ja kaksi isoa lasia limsaa. No, ei kai se kerran viikossa haittaa.. :)

Back
Ylös Bottom