Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä helvetin otsikko mulla tarttu tuolta netistä silmille. Nyt.fi: "Olisiko kaikkien etu, jos pedofiili saisi ajoissa apua?"
Mitä vittua toi tarkottaa? Kenenkä vitun etu se olis jos pedari ei saisi apua ajoissa? Onko joku lapsi joka nauttii pedarin käsittelystä/haaveilee siitä? Osaako joku selittää ton?

Huomenta. Näyttäis tulevan hyvä päivä. Muistakaa ajaa parta ja pestä hampaat.

Huomenta. Hampaat pesin jo, mutta partaa en kyllä tänään aja.

Joo feelin' lazy, mäki jätän ajamatta.

Joo kyllä tasa-arvon takia naisillakin pitää olla oikeus laiskotella parranajon kanssa. Mutta nyt salia kohti ja treenailemaan!

hah, perjantai, tästä tulee kiva päivä, vaikka ei voi edes reenata:) Mutta voi hitto että tuli pahaa smoothieta; olin ihan varma että mulla on pellavansiemenöljypullo kädessä, mutta se olikin punaviinietikkaa; voin kertoa että se ei maistu hyvälle hedelmien ja proteiinin kanssa...no, tästä se päivä vaan paranee:)

Hyi mikä väsymys. Silti pitäis jaksaa töitä tehä ja ajaa satoja kilometrejä. :zzzz:

Ei oo perjantai vaan kansallinen etäpäivä, no mä tulin toimistolle. Less ruuhkaa more kivaa.

Sick Bubblegum.

Huomenta! Pitäisköhän sitä vähentää pakkista kun unissanikin pyörin täällä?

Ei tietenkään.

Niih, jotain huomenia kenties tai sinne päin kaikille torkkumattomille.

Back
Ylös Bottom