Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin no sepäs onkin kinkkinen kysymys. Ehkä sä vielä keksit jotain muuta mietittävää, joka vie ajatuksesi toisaalle... esim. salatut elämät? :D Lohturutistus nyt kuitenkin!

Vissiin minun on pakko jatkaa elämää kaikesta huolimatta. Pelkään tosin, että jos katsoisin salattuja elämiä, niin elämä loppuis ihan muista syistä. Kiitos rutistuksesta. Eiköhän tämä tästä... Ajan kanssa. :)

Voi hitsi, unohdin kertoa ne terkut, kun oli niin paljon hölötettävää!

Hölösuu, mutta suhteellisen ihanteellinen nainen. Aamun väärinavatut maitotölkit ja huonosti siivotut huoneet on unohdettu jo puoleen päivään mennessä puhumattakaan "siitä naisesta joka soitti aamuyöstä" :D

Äänet täysille.

"I love the smell of nitromethane in the morning..."

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ettei menis päivä pelkäksi huomiseksi, niin pistetäänpä eilisen biisi.

[video=youtube_share;RkZkekS8NQU]http://youtu.be/RkZkekS8NQU[/video]

Alkaa kaatuu seinät päälle ku ei pääse puntilleeeeeeeee... Kostan sen teille :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään kulki kyllä treenit aivan mahtavasti! Sekä pyöräilyt että salihommat ja näköjään kerkisin mukavasti vähän ennnen vesisadetta kotiinkin :D

^^No kerro meille vaikka sitte ajankuluksi joku hauska juttu.

Mulla kaatuu seinät päälle jo ny, vaikka oon ollu kotona vasta alle puoli tuntia. Koti on huono paikka!

Mäki voin kertoa. Meinasin lavvantaina mennä kaks kertaa "juttelemaan" yhelle tytölle, mutta en uskaltanukkaa. Vitsi olin reipas, siitä asti onki ollu pahin vitutus päällä miesmuistiin. Ei kannattaisi yrittää nii ei tulisi pahaa mieltäkää epäonnistumisesta.

Back
Ylös Bottom