[Xbox360] NHL 13

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lortsu2
  • Aloitettu Aloitettu
Panje lisätty tiimiin, tervetuloa takaisin sakkiin.

Kenen gamertag on Teberio? En oo vielä hyväksynyt join requestia kun en muista onko pakkislainen vai joku ulkopuolinen. Ei tarvii olla aktiivinen foorumilainen mutta kunhan ollaan jotenkin kartalla ketä meidän tiimiin hyväksytään. Teberio ilmoittautukoon foorumilla vielä kerran niin hyväksyn join requestin.

Teberio ilmoittautui mailitse ja pyysin nimimerkkiä. Voi lisätä heti kun sen ilmoittaa. Meikä ei tänään pääse, kuvaukset. Harmi sinänsä, koska olis kiva kuulla Haagan hajoilut, tässä änärissä tulee hajoilemaan enemmän kuin koskaan. Tää on kyllä ylivoimaisesti paskin änäri ikinä. Ainakin siihen saakka kun saa ukosta sellaisen, että sillä pystyy edes tekeen jotain. Pitkä on kuitenkin tie, legendaan on varmaan joku 500 ottelua, saa vähän paukutella menemään ja korttia saa odotella varmaan tonne maaliskuulle asti.

Tänään en pääse klubipeleihin, huomenna illalla vois yrittää isommalla porukalla. Pari sparripeliä pelasin tänään ja homma tuntuu todella tuskaiselta verrattuna vaikka versus-peleihin. Ei varmaan auta ku tahkota kohti Legenda 3-korttia niin siihen mennessä on peliukon taidot kehittynyt siedettävälle tasolle.

Pitää kyl todeta, että tässä änärissä pärjää parhaiten sijoittumalla oikein ja vähentämällä luistelun määrää. Puolustamisessa pitää pysyä kiekon ja maalin välissä pokechekkiä rämpyttämässä. Jos taklaa ohi niin siitä seuraa iso kasa paskaa niskaan eikä tilannetta saa luistelemalla paikattua.

Sattuiko kukaan tilaamaan peliä ennakkoon CDON.comista? Tilasin omani kesäkuussa ja 7.9 sieltä tuli sähköpostiin vahvistus, että tuote on lähetetty varastolta. Nyt 8pv myöhemmin ei ole saapunut kotiin eikä postin toimipisteeseenkään sitä ole pakettina jätetty (jos ei mahdu postiluukusta). Missähän lie luuraa....

Paha sanoo mut itelle oli kyl eka ja vika kerta kun tilaan mitään netistä ennakoon ku kaupasta saa sen heti, eli siis mullaki tuli toi et 7.9 lähteny varastolta niin pelihä lävähti postissa "vasta" 14pv.

E: niin siis CDONnista tilasin itekkin.

Pitää kyl todeta, että tässä änärissä pärjää parhaiten sijoittumalla oikein ja vähentämällä luistelun määrää. Puolustamisessa pitää pysyä kiekon ja maalin välissä pokechekkiä rämpyttämässä. Jos taklaa ohi niin siitä seuraa iso kasa paskaa niskaan eikä tilannetta saa luistelemalla paikattua.
Samaa mieltä, sijoittumisella on iso merkitys, hötkyilemällä ei paljoo juhlita. Ja jos meinataan oikeesti pärjätä kunnolla, niin pitää alkaa taktiikkoja veivaamaan ja ukkojen pitäis tietää missä ollaan etenkin keskialueella ja omassa päässä. Hyökkäyspäässä ei auta kun liikuttaa sitä kiekkoa, yksin ei tule hevonvittua.

Bonerin kanssa voitettiin eilen aika hyvä elite-jengi(yli 100 ottelua jo nyt) kun pelattiin pakkeina ja keskityttiin vain pitämään oma pää tyhjänä. Ottelussa Bouneri teki muuten maalin, jossa vippas punaiselta(omien sanojensa mukaan omalta siniseltä) korkeen purkukiekon ja veska imas sen längistä.

Elikkäs Teberio olen minä ja Mikelle pistin s-postia tossa joskus ja nyt ilmeisesti oonkin jo porukassa mukana. Ihan tällä samalla JasseJemeksellä mennään kahvaviiksien kera änärissäkin.

Elikkäs Teberio olen minä ja Mikelle pistin s-postia tossa joskus ja nyt ilmeisesti oonkin jo porukassa mukana. Ihan tällä samalla JasseJemeksellä mennään kahvaviiksien kera änärissäkin.

lisäsin sut joukkueeseen ja laitoin frendi pyynnön samalla
T. Boneaunt

Ite pääsisin myös noihin aikoihin kiekkoilemaan, olen myös töiden jälkeen menossa salille. Itse aiheesta sellanen kysymys, että onko noita headsettejä varten mitään erillistä tangenttia ohjaimessa vai toimiiko ne ilman? Ainakin se headset-kuvake näyttäs, että ääni menee läpi esim. kun yskäsee. Haluisin vaan varmistaa, että kuuluuko pelin aikana spontaanisti laulettu jääkärimarssi kaikelle kansalle?

Pakko varmaan ittekkin käydä poistamassa kaupasta tää peli. Sen verran hyvää känni/krapula ajanvietettä on. Itte jääkiekon takia en kyl peliä osta kun se on mun mielestä tylsä ja turha laji, mut peli on ihan hyvää ajanvietettä.

Ite pääsisin myös noihin aikoihin kiekkoilemaan, olen myös töiden jälkeen menossa salille. Itse aiheesta sellanen kysymys, että onko noita headsettejä varten mitään erillistä tangenttia ohjaimessa vai toimiiko ne ilman? Ainakin se headset-kuvake näyttäs, että ääni menee läpi esim. kun yskäsee. Haluisin vaan varmistaa, että kuuluuko pelin aikana spontaanisti laulettu jääkärimarssi kaikelle kansalle?

Perus headsetissä voice actiovation toiminto siinä itessään ja on\off nappi.

Sennheiser x2 mulla ja sama systeemi.

Eli jos nyt taustalla kauhea mölinä niin voihan sen mikin napin laittaa kiinni välillä.
Muuten suodattaa kohtuullisesti taustaäänet esim peliäänet tv:stä. ;)

- - - Updated - - -

Käyn reenaan 15 aikoihin ja tulen boksin äärelle vaikka 17 jos sakkia on niin vedetään vaikka sparria siihen asti kunnes tulee useampi.

Paha sanoo mut itelle oli kyl eka ja vika kerta kun tilaan mitään netistä ennakoon ku kaupasta saa sen heti, eli siis mullaki tuli toi et 7.9 lähteny varastolta niin pelihä lävähti postissa "vasta" 14pv.

E: niin siis CDONnista tilasin itekkin.

Ei tullut vielä tänäänkään peli postin mukana. Aikamoista ennakkotilaamista tai pikemminkin toimittamista kun julkaisupäivästäkin jo 4 päivää aikaa. Pistin CDONin asiakaspalveluun tiedustelua niin peli on lähetetty Ruotsin varastolta ja toimitusaika n. 5 arkipäivää. Jos ei 18 päivän sisällä kuulemma saavu niin pitää tehdä katoamisilmoitus. Seuraavan kerran varaan kyllä pelit ennakkoon tohon lähi cittariin ja käyn sieltä noutamassa.

Ei tullut vielä tänäänkään peli postin mukana. Aikamoista ennakkotilaamista tai pikemminkin toimittamista kun julkaisupäivästäkin jo 4 päivää aikaa. Pistin CDONin asiakaspalveluun tiedustelua niin peli on lähetetty Ruotsin varastolta ja toimitusaika n. 5 arkipäivää. Jos ei 18 päivän sisällä kuulemma saavu niin pitää tehdä katoamisilmoitus. Seuraavan kerran varaan kyllä pelit ennakkoon tohon lähi cittariin ja käyn sieltä noutamassa.

Ei paljoa säästäny ku tilasivat moni ennakkona verkkokaupasta\cdonista
Cittarissa 49,90e ja sai hakea heti aamusta.

kahtena vuotena oon tilannu verkkokaupasta ennakkoon peliä nhl2011 ja battlefield 3 kumpikaan ei tullu julkaisupäivänä vaan meni viikolla yli.
Nykyään kaikki pelit aina kaupan hyllystä ni ei tartte ootella.

Back
Ylös Bottom