Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sattuiko kukaan tilaamaan peliä ennakkoon CDON.comista? Tilasin omani kesäkuussa ja 7.9 sieltä tuli sähköpostiin vahvistus, että tuote on lähetetty varastolta. Nyt 8pv myöhemmin ei ole saapunut kotiin eikä postin toimipisteeseenkään sitä ole pakettina jätetty (jos ei mahdu postiluukusta). Missähän lie luuraa....
Samaa mieltä, sijoittumisella on iso merkitys, hötkyilemällä ei paljoo juhlita. Ja jos meinataan oikeesti pärjätä kunnolla, niin pitää alkaa taktiikkoja veivaamaan ja ukkojen pitäis tietää missä ollaan etenkin keskialueella ja omassa päässä. Hyökkäyspäässä ei auta kun liikuttaa sitä kiekkoa, yksin ei tule hevonvittua.Pitää kyl todeta, että tässä änärissä pärjää parhaiten sijoittumalla oikein ja vähentämällä luistelun määrää. Puolustamisessa pitää pysyä kiekon ja maalin välissä pokechekkiä rämpyttämässä. Jos taklaa ohi niin siitä seuraa iso kasa paskaa niskaan eikä tilannetta saa luistelemalla paikattua.
Elikkäs Teberio olen minä ja Mikelle pistin s-postia tossa joskus ja nyt ilmeisesti oonkin jo porukassa mukana. Ihan tällä samalla JasseJemeksellä mennään kahvaviiksien kera änärissäkin.
Ite pääsisin myös noihin aikoihin kiekkoilemaan, olen myös töiden jälkeen menossa salille. Itse aiheesta sellanen kysymys, että onko noita headsettejä varten mitään erillistä tangenttia ohjaimessa vai toimiiko ne ilman? Ainakin se headset-kuvake näyttäs, että ääni menee läpi esim. kun yskäsee. Haluisin vaan varmistaa, että kuuluuko pelin aikana spontaanisti laulettu jääkärimarssi kaikelle kansalle?
Paha sanoo mut itelle oli kyl eka ja vika kerta kun tilaan mitään netistä ennakoon ku kaupasta saa sen heti, eli siis mullaki tuli toi et 7.9 lähteny varastolta niin pelihä lävähti postissa "vasta" 14pv.
E: niin siis CDONnista tilasin itekkin.
Tänään sit pelataan isommalla porukalla. Meen töiden jälkeen salille eli aikaisintaan klo 19 oon online.
Ei tullut vielä tänäänkään peli postin mukana. Aikamoista ennakkotilaamista tai pikemminkin toimittamista kun julkaisupäivästäkin jo 4 päivää aikaa. Pistin CDONin asiakaspalveluun tiedustelua niin peli on lähetetty Ruotsin varastolta ja toimitusaika n. 5 arkipäivää. Jos ei 18 päivän sisällä kuulemma saavu niin pitää tehdä katoamisilmoitus. Seuraavan kerran varaan kyllä pelit ennakkoon tohon lähi cittariin ja käyn sieltä noutamassa.