Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuten sanoin, arvomaailmas on ihan sevon. Jalkatreeneissä vituttaa, selkätreeneissä olo on euforinen kun alkaa olemaan latsit pumpissa ja paita kiristämään... :kuola:
Ei mun paitaa ainakaan kiristä. :( Mullonki kyllä ihan olemattomat latsit... Ehkä olenkin pienimuotoinen masokisti, kun nautin jalkatreenin vitutuksesta. Selkätreeni on liian kivaa.

Tänään jää treenit välistä, mutta jospa sitten huomenna... Ei ehdi hankkia pumppia ennen miittiä!

Kyllä täst on eksoottisuus kaukana ku noiden lisäks yskin vielä keuhkonikin pihalle... Nit nice :/

Tuberkuloosi, olit tekemisissä venäläisten kanssa turkkusexissä. Kannattaa välttää puuhalavaa.

Putkahti uusin Lee Childin tuotos kouraan. Toivottavasti Reacher on tehnyt viikonlopun aikana selväksi missä mennään. Yritän pistäytyä täällä hetkittäin, mutta nähdään ensi viikolla viimeistään, tsao!

Jaa olipa hyvä kirja.. Nyt takas tänne suoltaan kaikkea kakittia teidän iloksi. Terve vaan..

Ääni meni ja kaikki hurraa. Nyt sitten kähistään kuin Barry White.

Kuka haluaisi kuulla söpöjä kuiskauksia...?

^Vaikka minä. Haluaisin jo kottiin, ulkona sattaa ja on synkeää. :jahas: Näläkäkin vaivaa.

Oon varmaan morfaantumassa Spidermaniksi, ku käsivarret kuultaa täynnä sinisiä verisuonia.

^Vaikka minä. Haluaisin jo kottiin, ulkona sattaa ja on synkeää. :jahas: Näläkäkin vaivaa.

Tällä olotilalla hellyyttä saisi nainenkin, kunhan vain kehrää hiljaa vieressä eikä turhia vänkäile. :D
Munakkaatkin paistaisin nälkäiselle.

Oh shit, I need to get laid.

Olipa vain salireissu. Ihan mukava eli just niinku mie tykkäänkin. Mutta herran pieksut erään nimeltämainitsemattoman(enhä mie edes sitä tiedä) neidon persettä. :wtf: Se perse on niin tajuttoman upea, että se on jo humoristinen. Hoikka muija ja sen perseen päällä vois istua vaikka 5 tilhiä ja orava! Siinä voi sanoa, että tavarat kontissa ja vielä ihan hyvässä järjestyksessä. Huhheijaa sanon mie. Paljon olen nähny, mutta GODDAMN! Koska mie olen melekonen Pyr0stramus, niin ennustan että 21.12.2012 joku yrittää napata kuvan siitä perseestä... DAMN!

Minä salilla tänään.
well-damn-meme-generator-mmm-dat-ass-6d8cc1.webp

Eiköhän täältä löydy tarjokkaita vaikka millaiselle sausagefestille.

Ilmoitusluontoinen asia, ei kutsu. Itseään on kivankauheaa kiusata.

Back
Ylös Bottom