Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Metukkavuori. Nyt tuli näläkä eikä tällä apinalla oo ku pannaania. No, syömme pannaania. Mitäpä minä. Elämä asettuu hilijalleen eikä hesalaisten meininki ainakkaa vielä liikaa ahista. Ilta- ja viikonlopputyöt on klaarassa ja ens viikolla näkee sitten mihin taas edetään. Josko sitä kohta pääsis kiusaamaan lapsiparkoja. Mitäpä se äijänkäppänä siellä? Joko sinä muutat helevettiin sieltä laakialta?
Nonniin, mutta sepähän kuulosta perin mukavalta sinulla siellä, sääliksi käypii vain nuita lapspoloja. Äijällä ei pannaania, äijä pistellee justiin täsä omskua suuhunsa. Pittää kato syyä ettei pääse laihtummaan.

Kai mä täältä lähden heti ku saan töitä ja naisen jostain :D Töitä sen takia että on varaa bodailla ja nainen sen takia että se maksaa puolet vuokrasta, vähintään.

Nonniin, mutta sepähän kuulosta perin mukavalta sinulla siellä, sääliksi käypii vain nuita lapspoloja. Äijällä ei pannaania, äijä pistellee justiin täsä omskua suuhunsa. Pittää kato syyä ettei pääse laihtummaan.

Ei noin voi saatana sanoo!!!

Kai mä täältä lähden heti ku saan töitä ja naisen jostain :D Töitä sen takia että on varaa bodailla ja nainen sen takia että se maksaa puolet vuokrasta, vähintään.

Hommaa kerralla rikas nainen niin se sponssaa sun koko elämisen. Sun työtä on sitte pitää ittes siinä kunnossa että sitä akkaa kiinnostaa katella sua illat pitkät :D

Jaahas, se olis huomenna "työhaastattelu"... Nelipäivästä työviikkoo meinasin vaatia. Saa nähä miten käy. Ei noissa hommissa paljoo arvosteta ihmistä jolle "ei työ maistu" (lue: oot laiska jos et tee 20tuntia ylitöitä viikossa niiku kaikki muutki)

Miksi neljäpäiväistä?

Olipa harvinaisen viihtyisä offtopic sivu. Yleensä on pelkkää paskaa, mutta nyt oli asiaaki. Laakialta nimittäin helvettiin ja äkkiä. Vihollisetki näkee liian kaukaa.

Miksi neljäpäiväistä?
Perus treenijako.

Ei noin voi saatana sanoo!!!
Just sanoin, vituttaako? :D

Hommaa kerralla rikas nainen niin se sponssaa sun koko elämisen. Sun työtä on sitte pitää ittes siinä kunnossa että sitä akkaa kiinnostaa katella sua illat pitkät :D
Naiset kattelee mua mielellään olinpa missä kunnossa hyvänsä, koska oon niin helvetin komee ja karismaattinen mies. Ihan hyväki ehkä ettei me käyty sillon kesällä kahvilla, jos sä et oliskaan kiinnostanu mua niin haikailisit yhä mun perään ja masentuisit lopulta. Trust me.

Olipa harvinaisen viihtyisä offtopic sivu. Yleensä on pelkkää paskaa, mutta nyt oli asiaaki. Laakialta nimittäin helvettiin ja äkkiä. Vihollisetki näkee liian kaukaa.

Minä en ainakaa mitää asiaa oo puhunu...

Just sanoin, vituttaako? :D

No kyllä!

Naiset kattelee mua mielellään olinpa missä kunnossa hyvänsä, koska oon niin helvetin komee ja karismaattinen mies. Ihan hyväki ehkä ettei me käyty sillon kesällä kahvilla, jos sä et oliskaan kiinnostanu mua niin haikailisit yhä mun perään ja masentuisit lopulta. Trust me.

Niinhän siinä varmasti ois käyny, olipa hyvä ettei menty! Pysyy minunki syrän ehjänä kapistuksena, sen mitä siitä on jälellä :D

Vois lähtiä rykäsemmään päivän kolmannen treenin. Loppu ilta meneekin sitten saunoessa, sipsiä syödessä, ja uutta nhllää pelaillessa. Toki muutamaa saunaolutta unohtamatta.

Vois lähtiä rykäsemmään päivän kolmannen treenin. Loppu ilta meneekin sitten saunoessa, sipsiä syödessä, ja uutta nhllää pelaillessa. Toki muutamaa saunaolutta unohtamatta.

Et ollu aamulla, kävin treenaas. Oli vaan kyniksiä paikalla ja minä kynisten herra, kynis siis itsekin!

Melkein tulee huono omatunto, koska itse eilen missasin treenin, koska väsytti - ja ei mulla oo ku neljä treeniä nyt per viikko. Mikä vitun mies se semmonen on jota muka väsyttää?! Akkojen hommia. Noh, tänään vahinko takas sitten.

Et ollu aamulla, kävin treenaas. Oli vaan kyniksiä paikalla ja minä kynisten herra, kynis siis itsekin!

Kävin aamulla. En kyllä muista tarkkaa aikaa. Oisko ollu 11 aikaan.

Meen huomennakin kolmesti. Ota yhteyttä jos oot menossa.

Melkein tulee huono omatunto, koska itse eilen missasin treenin, koska väsytti - ja ei mulla oo ku neljä treeniä nyt per viikko. Mikä vitun mies se semmonen on jota muka väsyttää?! Akkojen hommia. Noh, tänään vahinko takas sitten.

Homomies, se semmonen on!

Siun pittää melkei mennä huomenna hamekaupoille, kun tuolleen löysäilet.

Vapaapäivän hyötykäyttöä parhaimmillaan, treenausta :) Yks puntti ja toinen airooppinen?

Jeppis, aamupäivällä puntti ja sitten illemmalla tuli crossailtua. Nyt on hieman puhti poissa, mutta ompahan testattu taas itseä ääriolosuhteissa. :D Hullua hommaa.

Whii taas se ois pian viikonloppu. :) Josko sitä viikonloppuna kävis ihan ensimmäistä kertaa elämässä kattelemassa strippausta, sitä ootellessa.

Mun mutsi on ollut kaks kertaa poissa töistä elämänsä aikana sairauden takia. Faija ehkä kolme... Se on geeneissä :D

Mä oon ollu parinkyt vuoden aikana kaks kertaa poissa töistä, toisen kerran oli kuumetta ja toisella kerralla ripuli/oksennustauti joka tuli yhestä ruokapaikasta. Pikku flunssaa tulee välillä mut muuten ei lihaskipuja kummempaa ja nekin itseaiheutettuja:dance2:

Böhähä :D Oikeesti oon kyllä aika komee, karismasta en tiiä.

Mikä sun syräntä on rikkonu, miehetkö?

Böhähä nimenommaan :D

No kuka lie vuorollaan rääpiny ja ku ihastuu noihin paikkoihin reissun päällä ja jättää syrämensä pilkkehiä sinne tänne ni ei täs ny palijoo oo ennää jälellä! :D

Back
Ylös Bottom