Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No veivaat siinä be a pro modessa yksin, pääset nopeempaa. Tai droppinissa. Siellä varsinkaan tartte joukkuetta kelaa yhtään, kuhan nyt saa parit kassit ja syötöt ite.Eiköhän tonne aina pelaavaa väkeä mahdu, harvoin siellä kuitenkaan kaikki on linjoilla, ja viime vuosien perusteella mä en kuitenkaan pelaa taas yhtään peliä kun legenda 3 on taskussa.
Eiköhän tonne aina pelaavaa väkeä mahdu, harvoin siellä kuitenkaan kaikki on linjoilla, ja viime vuosien perusteella mä en kuitenkaan pelaa taas yhtään peliä kun legenda 3 on taskussa.
Pelaa pakkina ja koita saada ainakin yksi syöttö äläkä hötkyile, niin saa nopeiten.Onko jengi miten pelaillut noita supertähti/legenda-kortteja auki? Noissa sparripeleissä on ihan helvetin vaikee saada hyvää arvosanaa useampi peli putkeen kun omalle puolelle voi valikoitua ihan minkälaista porukkaa tahansa.
Pelaa pakkina ja koita saada ainakin yksi syöttö äläkä hötkyile, niin saa nopeiten.
No veivaat siinä be a pro modessa yksin, pääset nopeempaa. Tai droppinissa. Siellä varsinkaan tartte joukkuetta kelaa yhtään, kuhan nyt saa parit kassit ja syötöt ite.
Näin ajattelin tehdä vaikka enemmän kokemusta hyökkäyspäästä löytyykin. Ilmeisesti muita mahdollisuuksia ei ole kuin pelata ne kortit EASHL pelien (joko sparri- tai liigapelien) kautta?
Mikelle, ja ei ilman headsettiä kentälle, jää rakentava palaute saamatta muuten.Kuinkas tohon poppooseen nyt sitten vois päästä mukaan? Kelle ilmottelen gamertagini? Tuo headsetti vissiin pitäs hommata, oon johonki sen onnistunu hukkaamaan. Tulee hienoon saumaan huilipäivä salilta.
Joo elikkä HUT:ssa pakasta tuli Mikko Koivu. Ainoo vaan että laitoin vahingossa vaihtopakkaan sen ja nyt saan vaan liikuteltua sitä vaihtopakasta->omaan kokoelmaan. Miten sen nyt tosta saa omaan joukkueeseen vai saako enään?
Mistä helevetistä moisia emäntiä löytää?Vuodeosastolla uutta änäriä :D Vieruskaverikin muuttu paljo tutummaksi siinä vaiheessa kun emäntä toi boxin ja uuen änärin tänne :hyvä: