[Xbox360] NHL 13

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lortsu2
  • Aloitettu Aloitettu
Eiköhän tonne aina pelaavaa väkeä mahdu, harvoin siellä kuitenkaan kaikki on linjoilla, ja viime vuosien perusteella mä en kuitenkaan pelaa taas yhtään peliä kun legenda 3 on taskussa.

Joo mullakin syksyn työkiireet ja uusi nainen pitää mut kiireisenä niin parempi että löytyy "ylimääräisiä" pelaajia. Tänään sit iltapelit, meen vielä töiden jälkeen salille eli klo 20 varmaan olisin online.

Eiköhän tonne aina pelaavaa väkeä mahdu, harvoin siellä kuitenkaan kaikki on linjoilla, ja viime vuosien perusteella mä en kuitenkaan pelaa taas yhtään peliä kun legenda 3 on taskussa.
No veivaat siinä be a pro modessa yksin, pääset nopeempaa. Tai droppinissa. Siellä varsinkaan tartte joukkuetta kelaa yhtään, kuhan nyt saa parit kassit ja syötöt ite.

Onko jengi miten pelaillut noita supertähti/legenda-kortteja auki? Noissa sparripeleissä on ihan helvetin vaikee saada hyvää arvosanaa useampi peli putkeen kun omalle puolelle voi valikoitua ihan minkälaista porukkaa tahansa.

Onko jengi miten pelaillut noita supertähti/legenda-kortteja auki? Noissa sparripeleissä on ihan helvetin vaikee saada hyvää arvosanaa useampi peli putkeen kun omalle puolelle voi valikoitua ihan minkälaista porukkaa tahansa.
Pelaa pakkina ja koita saada ainakin yksi syöttö äläkä hötkyile, niin saa nopeiten.

Pelaa pakkina ja koita saada ainakin yksi syöttö äläkä hötkyile, niin saa nopeiten.

Näin ajattelin tehdä vaikka enemmän kokemusta hyökkäyspäästä löytyykin. Ilmeisesti muita mahdollisuuksia ei ole kuin pelata ne kortit EASHL pelien (joko sparri- tai liigapelien) kautta?

No veivaat siinä be a pro modessa yksin, pääset nopeempaa. Tai droppinissa. Siellä varsinkaan tartte joukkuetta kelaa yhtään, kuhan nyt saa parit kassit ja syötöt ite.

Mä yritin vääntää vitsiä, ja Maik ottaa ihan tosissaan. Kyllä mä mielelläni pelaan teidän kanssa, vaikka oottekin ihan hanurista.

Niin, moneltas tänään pyörähtää liigakausi käyntiin? Mä pääsen duunista joskus 16 jälkeen, mut vaimo nauraa jos syöksyn heti pelaamaan.

Vuodeosastolla uutta änäriä :D Vieruskaverikin muuttu paljo tutummaksi siinä vaiheessa kun emäntä toi boxin ja uuen änärin tänne :hyvä:

Näin ajattelin tehdä vaikka enemmän kokemusta hyökkäyspäästä löytyykin. Ilmeisesti muita mahdollisuuksia ei ole kuin pelata ne kortit EASHL pelien (joko sparri- tai liigapelien) kautta?

Joo, näinhän se on. Statseista ei varmaan tartte vielä huolehtia, ainakin noi alimmat kortithan saa vielä jollain B-keskiarvollakin auki. Ilmeisesti tänäkin vuonna toi sun yleisarvosana lasketaan viimeisen 20 pelin perusteella, joten niihin superstarajuttuihin joutuu joka tapauksessa pelaamaan paljon enemmän matseja. Drop-ineissä on helvetin vaikee kerryttää voittoja, kun pelikaverit on mitä sattuu.

Kuinkas tohon poppooseen nyt sitten vois päästä mukaan? Kelle ilmottelen gamertagini? Tuo headsetti vissiin pitäs hommata, oon johonki sen onnistunu hukkaamaan. Tulee hienoon saumaan huilipäivä salilta.

Kuinkas tohon poppooseen nyt sitten vois päästä mukaan? Kelle ilmottelen gamertagini? Tuo headsetti vissiin pitäs hommata, oon johonki sen onnistunu hukkaamaan. Tulee hienoon saumaan huilipäivä salilta.
Mikelle, ja ei ilman headsettiä kentälle, jää rakentava palaute saamatta muuten.

Joo elikkä HUT:ssa pakasta tuli Mikko Koivu. Ainoo vaan että laitoin vahingossa vaihtopakkaan sen ja nyt saan vaan liikuteltua sitä vaihtopakasta->omaan kokoelmaan. Miten sen nyt tosta saa omaan joukkueeseen vai saako enään?

Joo elikkä HUT:ssa pakasta tuli Mikko Koivu. Ainoo vaan että laitoin vahingossa vaihtopakkaan sen ja nyt saan vaan liikuteltua sitä vaihtopakasta->omaan kokoelmaan. Miten sen nyt tosta saa omaan joukkueeseen vai saako enään?

Annat sen olla siellä kokoelmassa ja vaihat sen sieltä sitten kokoonpanoon. Joko vissiin voi kokoelmasta suoraan tai sit siinä missä niitä ketjuja voi muokata ni klikkaat jonku pelaajan kohdalla A:ta ja painat siitä sitten vaihda kokoelmaan tai jotain semmosta siin lukee.

Nonii, meisi ilmoittautuu vakituiseksi RD tai LD:ksi. Äijä tasolla Pro 1 ja hommasin vielä defenseman boost packin niin kauaksi että saa superstara kortin. Illalla sitte geimiä. Mike, invitejä peliin ny!

Back
Ylös Bottom